מהמחזור הראשון שהתחיל השבוע

תמונת המוצר או העסק: 
מה בעסק \ התמונה: 

"הרבה זמן לא כתבת פוסט רוצח". שלחה לי היום בהודעה אישית בעלת עסק שעוקבת ושואבת השראה. אז כשמבקשים כל כך יפה, אני תמיד נענה בחיוב. קיצר, התובנה המרכזית שהביאה לי פריצת דרך בעסק היא תובנה שיצרה לי "דרך" ואז פריצה. מה שקורה לרוב בעלי העסקים, במיוחד בהתחלה, שהם מחפשים פריצה בלי לעבור דרך. מחר בבוקר הם רוצים להתעורר עם 50 לקוחות חדשים, וחשבון בנק שמן. ככה, בלי לעבור דרך. דבר שלא יקרה לעולם בתחום העסקים הקטנים ונותני השירות. אנחנו לא עולם של סטארטפ, אנחנו לא מחפשים להביא את ה"מכה" וללכת לישון רגועים. אז מה זאת הדרך הזאת ואיך בונים אותה? אסטרטגיה. מה שמביא אותי לתוצאות שאני מקבל היום בעסק היא שאני לא עושה שום פעולה בלי אסטרטגיה ברורה מראש. מה זה אומר? אם בעבר כשעשיתי סדנאות, הייתי צריך לכתוב דף מכירה וכמה פוסטים בפייסבוק, אז היום כבר יש אסטרטגיה שלמה מראש שבלעדיה אני לא יוצא לשיווק. הבוקר ישבתי לפגישת אסטרטגיה עם מרכז לימודי מאוד מוכר בארץ שנערך לבואה ארצה של מנטורית מאוד גדולה בעולם ההתפתחות האישית, עם כמה סדנאות וכנסים שיערכו. ובנינו אסטרטגיה שיווקית *מאוד* ברורה. אז הנה תמצית האסטרטגיה לבניית אסטרטגיה: בתור דוגמא, לסדנה, קורס או כנס. 1. הגדרת מטרה. כמה אנשים אני רוצה בסדנה? כמה אני רוצה להרוויח מהסדנה? לאן אני מוביל את האנשים משם? איך זה יקדם אותי בעסק ובחיים בכלל? 2. הגדרת תקציב. כמה אני מוכן להשקיע בפרסום? כמה תקציב יש לי ללוגיסיטקה? (השכרת מקום, אוכל, תגים ועוד) כמה שעות עבודה וזמן שיווק אני צריך להשקיע? כמה דפי מכירה, פוסטים ואימייל אני צריך? 3. הגדרת מחיר. כמה לתמחר את הסדנה/כנס? כמה נשאר לי מכל כרטיס שימכר? 4. הגדרת אסטרטגיה שיווקית. שלושה שלבי מכירה: 1. טרום מכירה - מחיר מיוחד רק ללקוחות. 2. מכירה מוקדמת - מחיר מיוחד לקהל הרחב. 3. מכירה מאוחרת - שבועות אחרונים ומקומות אחרונים. מכאן, איזה פעולות שיווק אני הולך לעשות בכל אחד משלבי המכירה? באיזה ערוצי שיווק אני הולך לפעול? האם שיתופי פעולה הם אופציה? איזה מהלכים אני יכול לשמור בשרוול במידה ויש תקיעות במכירות? קהל חם - שמכיר אותי ויודע: שיווק ברמת מודעות גבוהה של הלקוח זה שיווק אחר לגמרי. זה רשימת תפוצה, פייסבוק אישי, וובינרים. קהל קר - שלא מכיר אותי: שיווק ברמת מודעות יותר נמוכה של הלקוח הוא שיווק שאמור להעביר תהליך לפני הרכישה. להניע לפעולה, לתת ערך, ליצור קרבה. הגענו לסדנה/לכנס, מה קורה מכאן? 5. הגדרת אסטרטגיה לתכנית ההמשך. זה לא מספיק לעלות ולספר על תהליך ההמשך ולהציע מחיר אטרקטיבי, צריך אסטרטגיית מכירה ברורה. וזה על קצה המזלג, של המזלג, של המזלג. 21.2 קורס "אסטרטג" מחזור שני יוצא לדרך ואנחנו כבר בחצי מהמקומות! אני ועוד 30 בעלי עסקים הולכים לעבור תהליך גדילה עסקית מואצת ב-5 שבועות בלבד! 5 שבועות של בניית אסטרטגיות ברמה הגבוהה ביותר והטמעת האסטרטגיות בעסק בצורה ברורה ומניעה לפעולה. כשעובדים באסטרטגיות, התוצאות מגיעות בקלות. 5 שבועות שאחריהם החיים והעסק שלכם לא יראו אותו הדבר! באחריות! המחזור השני עדיין במחיר השקה מטורף של 470 כפול 4 תשלומים! שם המשחק בקורס הוא "דיוק". אחרי הקורס, כל מהלך שיווקי ועסקי יהפוך מדויק. וכשזה מדויק, הכל זורם. תעודת אחריות כספית שמאפשרת לפרוש בכל שלב בקורס ולקבל את הכסף בחזרה! ניתן לקרא את כל הסילבוס והמהות של הקורס בדף המכירה, מי שבעניין, מוזמן לכתוב לי "אשמח לפרטים" בתגובות ואשלח לו את הדף. מת שתצליחו בענק, נדב. בתמונה - מהמחזור הראשון שהתחיל השבוע וכבר יוצר פריצות דרך לעסקים שלוקחים חלק! — ‏‏‏מרגיש ‏שובב‏.‏