בואו נדבר רגע על כבוד הדדי בעולם העסקי ולמה הוא כל כך חשוב.

תמונת המוצר או העסק: 
מה בעסק \ התמונה: 

בעלת עסק שהכרתי במפגש עיסקי, הציגה את עצמה בפני ובפני הקבוצה וביקשה שנפתח עבורה דלת על ידי קישור שלה לגורם שלישי חיצוני. במקרה היה לי בדיוק את המפתח, ואת היכולת לעזור לה להגיע לאותה דמות. אנחנו לא מכירות ממש, ביקשתי ממנה שנפגש בכדי להרחיב את ההיכרות וההבנה שלי לגבי מה שהיא עושה וצריכה. לומר את האמת? היה לי חשוב לתהות מקרוב על קנקנה, ולוודא שאני ממליצה על מישהי שבאמת ראויה ולהיות בטוחה שאני לא יורה לעצמי ברגל. בפגישה האישית בינינו היא התנהגה בחוסר כבוד בסיסי מהרגע הראשון, הייתה חסרת סבלנות ומרוכזת בעצמה, ענתה לשיחות טלפון במהלך הפגישה מבלי להתנצל, ולרגע לא הראתה שמץ של עניין בי או בעיסוק שלי. ההרגשה הכללית בפגישה היתה שהיא באה רק לקבל. מה אני אגיד לכם? מאכזב. חשבתי על זה שאני מוכנה לעזור וליצור בעזרת הקשרים שלי עבודה לבעל עסק אשר מכבד אותי כשגרירה שלו, שמעריך את הרצון שלי לתרום, לקשר ולקדם, ויחד עם זאת מראה נכונות ורצון לתרום לי בחזרה (כמובן אם יש ביכולתו). מה שצרם לי בעיקר זה חוסר הנכונות, חוסר הערכה והזלזול. נשמתי עמוק והחלטתי שלא הגעתי לחנך את העולם. הבטחתי שאעדכן אם יהיה רלוונטי והמשכתי אל עיסוקיי. בינה לדרך: כשמציעים לכם קישור, עזרה או תמיכה, כבדו את הזמן ואת הרצון לעזרה, התנהגו בכבוד לכל שגריר פוטנציאלי וכמובן לא לשכוח להודות. הרבה יותר קל להיכנס בדלת שפתחו לכם מאשר לפרוץ אותה בעצמכם.