בניית הרצאה למאסטרית אביבית ליפין

תמונת המוצר או העסק: 
מה בעסק \ התמונה: 

אין הרבה אנשים שמציבים לעצמם מטרה גבוהה. אפילו נרשמים לקורס, עוברים אותו, לא מרוצים מהתוצאה וממשיכים לעוד תהליך אצל מישהו אחר כדי שזה יהיה מושלם. רוב רובם של אנשים יתחרבשו עם עצמם או יוותרו. אבל בסיפור הזה, הבחירה הייתה אחרת.

בתקופה האחרונה זכיתי ללוות את אביבית ליפין המאסטרית מומחית לתהליכי התפתחות והעצמה דרך התת מודע בשיטת "מתת למודע מא-ת" החליטה להפוך את השיטה שלה להרצאה כדי לגרום ליותר אנשים ליצור שינויים בחיים שלהם, לבחור בחיים מאושרים וללכת אחרי האמת שלהם, להכיר בטוב שבהם בכל תחום בחיים.

אותי אישית תהליך הכתיבה הזה מרתק ומאתגר יחד. מדובר באישה שהלכה למעשה בוחרת ליישם את הכלים אותם היא מלמדת. מדובר כאן בפאזל שלם שמרכיב את הידע הזה ונסיון של שנים, אוסף של לימודי פסיכוטרפיה, נלפ, פסיכודרמה, תזונה, תת מודע שנים של טיפול במטופלים בקליניקה ובסדנאות ועוד ועוד... וכל זה צריך לארוז להרצאה של שעה?

תהליכים משני חיים שעוברים המטופלים שלה בקליניקה להפוך לערכים בהרצאה כך שגם תוך שעה כל מי שהגיע לשמוע, יבין ויקבל תובנות לחיים שלו בעזרת הדוגמאות, הסיפורים והכלים אותם בוחרת אביבית לשזור בהרצאה.

ברור שבהרצאה של שעה אדם לא הופך להיות מישהו אחר, אבל כשההרצאה שלך מעוררת סקרנות, מביאה גישה ופותחת אופקים, היא תהדהד עוד זמן רב בתת מודע שלך ויש סיכוי הרבה יותר גדול שבאמת תחליט ליצור עבור עצמך עתיד אחר ולשנות.

תיוג עסקים: 
אביבית ליפין. אימון אישי ייעוץ והכוונה
קטגוריות: