בעלי עסקים יקרים!

תמונת המוצר או העסק: 
מה בעסק \ התמונה: 

תבחרו – האם אתם "מתלוננים" או "עושים" ??
הקורונה לא נגמרה אבל החיים צריכים להמשיך
חייבים להמשיך לנהל את העסקים להתקדם ולהתפתח
אבל איך? מה עושים? איך אפשר לתכנן במצב של אי וודאות?
שאלות קשות ללא מענה וודאי – אבל... דווקא בתקופה של אי
וודאות – חייבים לתכנן ולנסות להכניס וודאות לעסק, בכפוף לשינויים שיכולים לקרות בכל רגע.
האחריות היא עלינו – בעלי העסקים – לעשות הכל!! כדי להמשיך את הפעילות העסקית ולהחזיר את ההכנסות והרווחים ואף להגדיל אותם
מי שחושב שזה לא אפשרי – תופתעו עד כמה עסקים שתכננו את הפעילות העסקית בתוך תקופת הקורונה ולקחו בחשבון את השינויים הקיימים, כגון:
• התאמת צרכים של לקוחות,
• התאמת שירותים / מוצרים,
• שינויי התנהלות כספית לאור המצב התזרימי,
עסקים שתכננו את הפעילות שלהם – פשוט הרגישו את תקופת הסגר,
אבל רק " כמכה קלה על הכנף ".
אז תחליטו אתם , האם אתם ה"מתלוננים" או " העושים" ??
טיפ קטן – תלונות זה כייף אבל לא ממש מכניס כסף לבנק.
בתוצר פיננסים יש לנו פרויקט מיוחד שנקרא "פרויקט תכנון עסקי". בפרויקט זה אנחנו במספר פגישות מצומצם בונים בייחד את התוכנית העסקית של העסק שלכם ומתכננים ומטפלים בין היתר במס' נקודות עיקריות כגון:
• תכנון מוצרים ושירותים ( בעיקר לאור מצב הקורונה )
• תכנון צרכי הלקוח ( כולל פיתוח שיווקי וניתוח צרכי שוק )
• תכנון פיננסי , מיסויי ותזרימי
אז אם החלטתם להיות "עושים" ולא "מתלוננים"
אתם מוזמנים לפנות אלינו – תוצר פיננסים
רו"ח יניב וולף : 03-7785877 נייד : 0526-4444439 yaniv@tozar.co.il
www.tozar.co.il www.tozar-family.co.il