אפר'
12
2020
החזון שלי אומר שאין דבר כזה בתחום המכירות שלא ניתן לשפר אותו בצורה משמעותית.
פרק ראשון – למה יותר ויותר קשה למכור?
מכירות בעידן שבו אנו חיים מורכבות יתר ממה שהיה בעבר.
למה זה כך?
כולנו קונים הרבה יותר מוצרים ממה שרכשו ההורים והסבים שלנו. אם בעבר סבא שלנו הלך לסנדלר לתקן נעליים כי אין הגיון לזרוק מה שלא "מקולקל", הרי שאנחנו קונים ולו רק כדי להתחדש והילדים שלנו קונים נעליים כקצב שסבא שלנו החליף גרביים.
בפרק נבין איך מתמודדים עם הלקוח של ימינו שדורש תשומת לב גבוהה, סף הריגוש שלו גבוה, הרצון להתחדש, ריבוי התחרות ועוד.