להפוך חלומות למציאות – יובל טביב

תמונת המוצר או העסק: 
מה בעסק \ התמונה: 

כולנו היינו רוצים חיים מאושרים יותר, מערכות יחסים שבנויות על הבנה הדדית וכנות, קריירה מוצלחת, יותר כסף ושפע בכל תחומי החיים. ספר משנה חיים זה יגרום לכם להגשים את כל משאלות לבכם באם תתמידו ביישום הכללים – הליך שהוא קל ופשוט. אתם תגלו איך ליישם כמה כללים פשוטים שישנו את חייכם מקצה אל קצה אם רק תאמינו יותר בעצמכם. לא ירחק היום שבו תאמרו לעצמכם, “איך יכולנו לחיות כפי שחיינו עד היום.” בספר זה תיחשפו לסקירה מקיפה על מסתרי היקום ואיך תוכלו להפוך את חייכם לגן עדן עלי אדמות.

בעולמנו לא חסרים אנשים אומללים, מתוסכלים, עצבניים, שומרי טינה ושמצבם הכלכלי גרוע – תוצר של מעשי ידיהם בלבד! בהמשך הקריאה בספר זה תבינו לעומק מדוע זה קורה ואיך תוכלו ליצור בקלות רבה את המציאות שתמיד חלמתם עליה. השינוי יגיע מהר משחשבתם בעזרת עבודה מתוך מודעות מחשבתית, מעט רצון טוב, אמונה, התמדה ואם תפעלו לאורם של חוקי המשיכה. הסבר מפורט באשר לחוקי המשיכה תקבלו בהמשך.

בוודאי שאלתם את עצמכם לא פעם, “מדוע לא הולך לי בחיים?” או “מהי תכלית חיי?” או שאמרתם לעצמכם “אני משקיע בעבודה, בלימודים, בזוגיות ודבר לא מצליח על פי הציפיות שלי, מגיע לי יותר.” ואתם חשים כאילו אתם דורכים במקום.

רובנו קמים בבוקר, הולכים לעבודה או ללימודים, חוזרים הביתה מתוסכלים, עצבניים ולא מסופקים. חיים כמו על פס ייצור, ללא אמונה, ללא נשמה וללא אהבה למה שאנו עושים. למה? התשובה הרווחת תטען “כי כך זה בחיים, כדי לשרוד צריך לעבוד קשה.” זו גישה שניתנת לשינוי. לא תאמינו עד כמה החיים יכולים להיות פשוטים, אם רק תעקבו אחר ההוראות בספר זה ותיישמו אותן במלואן, כי אז עשויים חייכם להשתנות ללא היכר.

בהמשך הספר תתוודעו לכל הסודות, תרכשו כלים ותקבלו הנחיות ברורות כיצד לפעול נכון על פי חוקי המשיכה ללא פילוסופיות מתחכמות. תלמדו כיצד להגשים כל דבר שתרצו בכל התחומים ולהשיג את כל המטרות שהצבתם לפניכם. אם רק תהיו סבלניים הכול ייפתח לפניכם, אתם תגידו לעצמכם “איך לא עשיתי את זה לפני כן.” ובכלל, איכות חייכם תשתנה, תהפכו להיות רגועים יותר, אהובים יותר על הסובבים אתכם, סבלניים יותר: בכביש, כלפי הסובבים אתכם בעבודה, בבית ובכלל. והחשוב מכול, תוכלו לחשב מסלול מחדש, מסלול הרבה יותר מאושר ומעושר. תוכלו לעצב את חייכם כרצונכם, להגשים חלומות שעד היום לא האמנתם שהם אפשריים, אם זה בתחום הכספי, הזוגי, הקריירה ובכלל בכל נושא או תחום שתחשקו בו.

ספר זה נכתב, לפי דעתי, בדרך הקלה והידידותית ביותר ליישום ומבוסס ברובו על הניסיון האישי שלי, של לקוחות ואנשים קרובים ששינו את חייהם במגוון תחומים. שורות אלה נכתבות כדי לתת מענה לכל אלה שרוצים לפעול לשינוי מיידי בחייהם, בלי להיות מותשים על ידי הסברים מפורטים ומסובכים מדי, ולכל אלה שאינם מסופקים מחייהם ורוצים לקבל יותר בכל התחומים בקלות וללא מאמץ.

יובל טביב הוא יועץ אישי, מרצה ומפתח שיטת PMCR (פיזיקת המגנוט ליצירת מציאות). השיטה מאמצת הוכחות מפיזיקת הקוונטים וכך מראה שכל אחד מאיתנו מסוגל לברוא וליצור את המציאות שהוא רוצה בעזרת מחשבות. יובל חקר ומיישם את אחד מחוקי הפיזיקה הקרוי, ‘חוק המשיכה באמצעות מודעות מחשבתית.’ הוא מיישם גם את עקרונות ה’טרנספורמציה למציאות’ של האסטרופיזיקאי ‘ודים זילנד’ בשילוב מכניקת הקוונטים שחוקרת את התנהגות חלקיקי החומר ברמה האטומית והתת-אטומית. בהרצאותיו ובתהליכים אישיים מראה יובל ללקוחותיו כי בעזרת ידע פיזיקלי אפשר לשנות את החיים שלנו מקצה אל קצה בכל התחומים.

יובל מלווה לקוחות, באופן אישי, מהמפגש הראשון ועד המפגש האחרון כדי לוודא יישום מדויק וחף מטעויות עד להגשמת מטרותיהם. יובל שולט שליטה מלאה בעברית ובאנגלית ונחשב בעיני רבים למנטור בכל הקשור לשינוי דפוסי התנהגות והשפעתם על המציאות היום יומית.