מה נרחיב שלא נאמר עדיין? אז כמו כולם גם בי הכתה מציאות חדשה לחלוטין ,

תמונת המוצר או העסק: 
מה בעסק \ התמונה: 
תקופת הקורונה..
מה נרחיב שלא נאמר עדיין? אז כמו כולם גם בי הכתה מציאות חדשה לחלוטין ,
אבל איך אומרות הקונדיטוריות שלי במפעל? משקד מר יוצא מספן מתוק.
או בשפה שלכם - מהלימון נעשה לימונדה.
מהר מאוד הבנתי שאם לא נצליח לשנות את המציאות נהיה חייבים להפיק ממנה את הטוב ביותר. וכמפיקה , ההפקה הזאת גרמה לי להתאהב מחדש במקצוע שלי והזכירה לי בדיוק ששמחה אמיתית לא נמדדת בכמות האורחים או יוקר התפאורה, שמחה אמיתית מגיעה מהלב וכשהיא משולבת ביצירתיות שמחייבת אותנו התקופה , זו בדיוק התוצאה !!
זוג מדהים, עדן וליעד, כמו רבים אחרים נקלעו לתקופה מטורפת והחליטו ששום דבר לא יעצור אותם, הוחלט על אירוע מיוחד במינו בו שולבה החינה המסורתית עם החתונה יחד .
ואני ? אני תמיד בעד רעיונות מיוחדים.
ימים כלילות של מחשבה בפרק זמן קצר מהרגיל והנה.. יש לי בראש תמונה מדוייקת של העיצוב לזוג המדהים הזה! בחוות הסוסים המשפחתית בנינו מתחם חינה מטורף שלקח את כל האורחים לטיול קצר בשווקים של מרקש .. טעמים ניחוחות וצבעים שהעין שותה לתוכה ומתענגת על זיכרונות ילדות או טיולי עבר, נותנת מעט אושר בתקופה כזאת מטורפת. עם סיום טקס החינה הבלתי נשכח , עם רדת תלבושות החינה מהאורחים והשמש השוקעת, העברנו את האורחים שלנו לער מנאז' הסוסים ובו גרילנדות ואיזור ישיבה מהודר אשר דימה לרגע אולם אירועים יחיד מסוגו והפך את החוויה למטורפת הרבה יותר. עיצבנו שולחנות בוהמיינים מוקפדים שהותאמו בדיוק מושלם לאווירת הכפר שיצרנו. בעיניים דומעות מביטה מהצד בזוג מאושר מתפלא ויוצא מגדרו על ייחודיות שאין שנייה לה, על מר שהפך למתוק... ועל אהבת אמת שניצחה את הכל. היה לי לעונג, כל שנותר לי הוא להודות על הבחירה בי, ועל האמון שלכם. וכמובן לתותחי העל קולגות מדהימות שהיקום זימן עד אליי....
עידו אדמון מפיק השטח לאירועים יוצאי דופן גרם להפקה בלתי באווירה נעימה, מקצועית ומדויקת וניצח על הכל.
Ido Admon Eve Balsan
 
https://www.facebook.com/cookeiseve/
https://cookies-cookies.business.site/
קטגוריות: