סיום לימודי NLP TRAINER והנחיית קבוצות פרגון לגל צחייק מייסד מכללת תוצאות.

תמונת המוצר או העסק: 
מה בעסק \ התמונה: 

סיום לימודי NLP TRAINER והנחיית קבוצות
פרגון לא מילה גסה - פרגון לגל צחייק מייסד מכללת תוצאות.

וואוו איך אני מסכמת את התקופה היפה ביותר בחיי במיוחד שנתנה לי מקפצה אדירה לעלות על במות מול מאות אנשים בביטחון עצמי מלא.
ההתפתחות האישית הגדולה ביותר היא עלייה על במות מול קהל רב.
אי אפשר לתאר את העוצמה ואת האדרנלין שיש שם.
זה הקורס בין הבודדים שאני יכולה לספור על שתי ידיים שבו אני יכולה להגיד: וואלה השקעתי א וקיבלתי א,ב, ג, ד, ה, ו, ז, ח, וט...אין לי הרבה מילים להוקיר את גל צחייק וכל מה שהוא עשה עבור כל התלמידים ואני בכל זאת אנסה...

פגשתי אדם צעיר,חתיך,מדהים באישיותו,מודל גדול לחיקוי,עם נתינה אינסופית,קשוב לתלמידים שלו, עושה את מה שהוא מדבר, מצליחן עם יושרה פנימית אדירה.
כל שנייה היה לי כיף להקשיב לו. כל כך הרבה חוכמה בדבריו,מרתק מעניין ומאתגר.

אין לי שום של ספק שזה הקורס הכי מדויק לי שהקפיץ אותי כמה שלבים בתור מרצה.
בדיוק אני אוטוטו מתחילה את עבודתי כמרצה להשתלת איברים במכללה האקדמית ר"ג ועכשיו בזכות גל אני כבר לא מפחדת לעמוד מול מאות תלמידים ואני יודעת שאני הולכת להצליח איתם אין אחרת.

אלוהים אוהב אותי שנתן לי להכיר וללמוד אצל גל. מעולם לא ראיתי גבר שאוהב את אשתו יותר מגל ואני בת 44 וראיתי דיי הרבה בחיים.

הלוואיי שאצליח להיות מרצה ברמה של גל ואמן שהתלמידים במכללה יהיו מרותקים אליי ואני אצליח להעביר להם את המסר הכי טוב שאפשר.

מבחינתי פריצת הדרך שעשיתי דווקא בקורס הזה לא דווקא קשורה לעמידה מול קהל אלא,קשורה לשלמות שלי לתת לילד בית חם ולגדל אותו מבלי להיות האימא הביולוגית שלו ומבחינתי זאת פריצת הדרך הענקית שעשיתי בקורס הזה.

לסיום איפה ישנם עוד אנשים כמו גל צחייק
כן ירבו אנשים כמוהו בארץ ובעולם.