שיווק דיגיטלי מנצח לעסקים שרוצים יותר חשיפה ברשת

תמונת המוצר או העסק: 
מה בעסק \ התמונה: 

איך ליזום, להפיק ולארגן כנס אינטרטי מנצח ============================ בעלי עסקים רבים מחפשים נתיב נוסף לשיווק העסק שלהם להגדלת רשימת הדיוור והלקוחות של העסק. השתתפות בכנס אינטרנטי היא הדרך היעילה, הקצרה והזולה ביותר, לקידום העסק שלך וליצירת מקור תנועה נוסף לעסק. ואם כבר להשתתף בכנס אינטרנטי, עדיף כבר לדעת ליזום, לנהל, להפיק בעצמך ולצרף עוד דוברים תחתיך! אז.. איך מתחילים? למי פונים? מה הדברים החשובים שצריך לשים לב אליהם? בפוסט הזה אתן לך כמה טיפים לארגון, ניהול והפקה של הכנס האינטרנטי הבא שלך. 1. גיוס דוברים בעלי תחומי עיסוק משיקים לשלך. 2. כתיבת מסמך כנס ובו כל ההנחיות לדוברים עם הסבר מפורט מה הן הדרישות מכל דובר לשיווק הכנס לשם הצלחתו. 3. כתיבה שיווקית של הנוסחים לדיוורים, שאותם ישלחו הדוברים בכנס לרשימות שלהם. 4. יצירת קישור הרשמה יחודי לכל דובר בכנס, שמותאם למערכת הדיוור שלו, לשם הגדלת ההרשמות לכנס. 5. בניית דף ההרשמה של הכנס בכתיבה שיווקית מדויקת ומפתה כדי להגדיל את אחוזי ההרשמה לכנס עם נקודות שיווקיות לכל הרצאה. 6. בניית דף ההרצאות בצורה עניינית עם במה ייחודית לכל דובר בכנס. 7. ניהול המרצים ודרבונם לדיוור הכנס לפני ובעת שהיית הכנס באוויר. 8. מעקב אחרי ביצוע ההנחיות וביצוע דיוורים ייעודיים מצד שאר הדוברים בכנס. 9. ניהול קבוצת וואטסאפ למרצים לשאלות, התייעצות, טיפים ותמיכה שוטפת במהלך הכנס. 10. סיכום- שליחת קובץ, ובו רשימת הנרשמים לכנס, לכל אחד מהדוברים. הרבה עבודה...אה?? אם אתה רוצה שאחסוך לך את כ ל הרשימה הזו ואנהל עבורך את הכנס הבא שלך, אני מזמינה אותך להשאיר כאן את הפרטים ואני אדאג לחבר את כל הקצוות ולהפיק אותו עבורך יחד עם עוד דוברים מהתחום שלך. שיהיה בהצלחה!

תיוג עסקים: 
נויה אור-יהב יועצת עסקית
זהבה שושני. מלווה תהליכי שינוי וצמיחה
טל ליפשין. מיילד מרצים
רן סיבוני. בעלים מועדון המיליון
נדב דהן - הסוכנות למותגים מעוררי השראה