מרצה ומחבר הספר 'ילדותי השלישית',
על האירועים בחייו שעד היום רק מעטים מאוד הכירו
כולנו מכירים את תמיר ורדי, האמנם?
תמיר, אלמוני, הפך בין לילה לכוכב ריאליטי כשנכנס לבית האח הגדול בפעם הראשונה בעונה הרביעית ובפעם השנייה בעונת VIP , פעמיים תמיר הגיע למקום השני.
תמיר בעל הלשון המושחזת, חכם, מתחכם ומבדר, אדם מלא שמחת חיים , אוהב להיות במרכז העניינים.
מגיל קטן היה ה"טיפוס המרצה" דאג תמיד לרצות את כולם, ולא לתת לתמיר של היום מקום לביטוי.
בהרצאה תמיר משתף בסיפור חייו.
עבור תמיר, ההרצאה הינה סגירת מעגל מרגשת עם עונת "האח הגדול VIP". היא נוגעת ביחסיו המורכבים עם משפחתו .
וגם בהבטחה המרגשת שנתן לילדים שלו ("הבטחתי שלעולם לא אשקר להם").
לראשונה הוא מספר גם על מה שקרה מאחורי הקלעים של ההפקה ("התקשרו למנהל שלי לשאול אם אני אמיתי").
תמיר מדבר על הדרך שעשה, הוא סוחף, מרתק ומיטיב לחקור לעומק את האירועים המחוללים בחייו.
תמיר מצליח לגשר בקלות רבה על פער הדורות ומאפשר לייצר רמות חדשות של שיח בתוך המשפחה.
תמיר ורדי מפנה את הזרקור על ההבדלים הבלתי נראים בין ריאליטי לחיים עצמם
ראש ענף משאבי אנוש זרוע יבשה, 26 שנות שירות צבאי מאתגר בתפקידי שדה.
ניפצה פעם אחר פעם את תקרת הזכוכית לנשים בצה"ל.
לאחר שהחלה את שירותה כמדריכת לוחמים בבה"ד 1,שנים בשטח בהנדסה קרבית, ותפעול המערך הלוגיסטי בעשרות מבצעים כשהגדול מכולם היה "צוק איתן", נאלצה להילחם במלחמה הפרטית שלה- סרטן השד שתקף אותה באלימות לאחר המבצע.
"הניסיון והידע שלי בניהול ותכנון מבצעים, והאומץ לבחור בהצלחה וניצחון הם שסללו לי את הדרך לנצח גם את הסרטן". כעת שהשתחררה מצה"ל, מורן רוצה להעביר את הבשורה הלאה.
מורן, מעבירה את הניסיון ואת הידע שלה לטובת אלו שמבקשים לנפץ את תקרת הזכוכית שלהם באמצעות ההרצאה המרתקת והמרגשת שלה.
"הכוח לנצח", עוסקת בהתמודדויות עם משברים בחיים, ניהול המשבר והאומץ להסתכל לו בלבן של העיניים, האומץ לבחור נכון.
עדי רונן
From it girl – to IT MOM
ב-2012 הקימה עדי רונן את אתר האופנה 'עדיקה'.
ב-2015 מכרה אותו בעסקת מיליונים מתוקשרת לחברת גולף.
ב-2018 הקימה את המיזם It Momz, קופסא חודשית לאימהות ולבייביז.
אבל ככל סיפור הצלחה, גם כאן האמת זוהרת הרבה פחות מהכותרות, וכוללת הרבה עבודה קשה ולילות לבנים. בהרצאה מרתקת ממי שעשתה את זה בעשר אצבעות ומניקור מושלם, מספרת עדי רונן איך עלה הרעיון להקים אתר אופנה בתקופה שישראליות עדיין לא ידעו מה זה אסוס, איך נראים חיי היזמות באמת כשאת זו שעושה הכל, על שיווק העסק דרך הרשתות החברתיות, על הדרך המורכבת מהימים הראשונים עד לאקזיט המיוחל – ולמה החליטה להיכנס לכל זה שוב, עם מיזם נוסף.
איך מנצלים טרנדים דיגיטליים לטובת הצלחה עסקית?
איך הופכים את התשוקה שלך למיזם מצליח, פעם אחר פעם?
מה עושים כשהתשוקה הזאת משתנה עם השנים?
איך באמת נראה אקזיט בגיל שלושים וקצת?
מה התובנות שלה מכמעט עשור כאשת עסקים?
ואיך כל זה משתלב עם אימהות? (רמז: הרבה יותר טוב ממה שנדמה)