רשת חיפוש - מי למי

השוק בשוק.

במהלך השיחות שלי והעבודה מול המשתתפים בקורס שלי אני נתקל בכל מיני מקרים מעניינים וגם מעציבים, הרבה יוצרי תוכן לא יודעים איך לתמחר את עצמם, בכלל.
היום היתה לי שיחה עם עצמאית מאוד ותיקה שמסתבר שלא ממש מבינה איך לתמחר את עצמה, וגובה תמיד שוטף+30, למה? ככה היא רגילה. לפעמים משלמים לה ולפעמים לא, ואין לה הצעת מחיר כי הכל בווטסאפ.
היתה לי עוד שיחה עם עצמאי שקולגה עזר לו להוריד מחירים (לרצפה כמובן) למה? כי זה מה ש"השוק" רגיל אליו.
נראה לי שהגיע הזמן להפסיק להקשיב ל"שוק", כי בדרך כלל זה שוק שיצרו אותו לקוחות, לקוחות שאיתם אתם פחות תרצו לעבוד. הם תמיד יחייכו אליכם, תמיד יציעו לכם "ים עבודה", תמיד יסבירו שאצלם זו "עבודה קלה, כמה דקות ואתה עושה 50 שח", אתם מכירים אותם כבר, דיברנו עליהם בפוסט הקודם, מקדמי האתרים, ואנשי ה-10 אג' למילה.
אם אני אומר ללקוחה את המחירים שלי והיא אומרת "אבל הבנתי שנהוג לקחת 150 שח לעמוד", אני עונה בלי להתבלבל "אני לא יודע מה נהוג, את מדברת איתי כרגע. אני אור ויש לי ניסיון בתחום ואלו המחירים שלי."
למה שאני אסתנכרן עם השוק כאשר הוא על הפנים? אם קולגה בעלת ניסיון של 20 שנה בתחום לוקחת 20 אג' למילה, כי "ככה נהוג" זה אומר כנראה שהשוק צריך להשתנות.
אז היי שוב, אני אור ואני בא לשנות את השוק. אבל באמת. אני רוצה שלא תדברו יותר על מחירים כמו 10 או אפילו 20 אגורות למילה, ותתחילו להשיג לקוחות איכותיים, כאלו שייקחו אתכם בשביל הערך שאתם מביאים להם ולא כי אתם עוזרים להם לקצץ בהוצאות הדיגיטל של העסק שלהם.
רוצים להצליח? אל תתייחסו לשוק, תתייחסו לעצמכם ולכמה שאתם שווים. אם אתם שווים פי 10 מהשוק, זה התמחור שאתם צריכים לתת לעצמכם.
אני פותח עד מחזור לקורס המפורסם שלי (לפחות בקרב חבריי) "לצאת אל האור" – קורס לכותבי וכותבות תוכן שרוצים לקבל את מה שמגיע להם. בו אני מלמד את כל מה שצריך בשביל להיות כותב תוכן שמשתכר לפי השווי האמיתי שלו. תמחור נכון, בניית תיק עבודות מהמם, הצעת מחיר משתלמת מאוד (לכם) ועוד.
השיא של הקורס הוא לעבוד מול לקוחות והצעות עבודות בזמן אמת ביחד איתי, לסנן ולסגור אותם ביחד.
רוצים לדעת עוד פרטים, יש לינק לווטסאפ לעצלנים, תשאירו לי הודעה ונמשיך משם:
https://wa.link/6c24dv