למה טלמיטינג?

תמונת המוצר או העסק: 
מה בעסק \ התמונה: 
 
טלמיטינג היא צורת שיווק עתיקת יומין. כל נגזרות השיווק הדיגיטליות לא פגעו בה כהוא זה.
מתוך היכרות שלי עם הרבה עסקים, הרבה מהם מבינים שפנייה טלפונית ללקוחות פוטנצאליים הינה הדרך המועדפת ליצירת פגישה ולסגירת עסקה.
אחד היתרונות המהותיים של הטלמיטינג זה הפידבק המהיר שאתה מקבל מהלקוח. לא צריך יום לימודים ארוך. כשעסק רוצה לקוחות מהרגע לרגע זוהי צורת שיווק שאפשר לקחת בחשבון. מה גם היום כשנוסף השיווק בווטסאפ לי זה בכלל חגיגה. אני תמיד מתחילה בשיח הטלפוני לבניית יחסים ומשם בדרך כלל מקבלת הרשאה להמשיך בווטסאפ... ים של עסקאות אני סוגרת בצורה זו.
לא שזה קל... (אף אחד לא מחכה לטלפונים שלי) נהפוך הוא. זה ערוץ השיווק המאתגר ביותר. מאד ייצרי. מלחמה פסיכולוגית ראש בראש... שוב פעם תלוי בקהל היעד שאתה פונה אליו.
אני לדוגמא קצת משוגעת (אם לא הייתי כזאת לא הייתי שורדת ומתפתחת בתחום זה 20 שנה) אבל אני אוהבת שיחות מאתגרות. ממש.
אותי לא מעניין לשווק סדנאות/קורסים/הרצאות/מטפלים - דווקא לתחומים אילו לתפיסתי עדיף שיווק דיגיטלי.
אותי מעניין לשווק עסקים יכולים להיות קטנים או בינוניים שיש להם מוצר/שירות מעניין ופונים לחברות/ארגונים לקודקודים...
מהשיחות של אתמול לדוגמא מתהוות פגישות עם סמנכל"ים של אלביט מערכות ושל הבנק הבינלאומי. אני יודעת להגיע למנהלים הבכירים ביותר בארגון ולעשות מאטש' עם הרבה צ'יל... זה ממש מעניין אותי. לא אחת אני מצליחה לשנות תפיסה שלהם בצורך של שיווק/מוצר שאני משווקת.
בקיצור אני אוהבת לשחק במגרש של הגדולים.
אני עובדת בצורה שונה ממה שעובדים במוקדי מכירות. הם בדרך כלל הולכים על כמות ומהירות... אני מביאה משהו אחר. מה גם שאני מעורבת בעסקאות ממש גדולות שדורשות סבלנות (לפעמים שנה וחצי) והתמדה.
אז ברור שאיתי לקוחות רצים לאורך זמן... אבל יכול בהחלט להיות פרויקט קצר טווח, הכל טוב.
לי מאד חשוב מידת העניין שלי בפרויקט.
במסגרת השגעון שלי לקחתי אסטרטגיה השנה די נועזת. משווקת רק פרויקטים שמרגשים אותי. ממש ככה. אז זה לקחת סיכון שאם אין הרבה עבודה לוותר על פרויקטים שלא מרגשים אותי... אני לוקחת את הסיכון.
תגידו לי בלי ריגושים וסיכונים מה שווים החיים האלה לעזאזל?
קהל יעד אחר שמרתק אותי ומרגש זה כמובן שיווק פרוייקטים חדשים בנדל"ן.
אני מגלה לכם סוד שיש לי חזון לעשות מהפכה. הזכרתי את השגעון שלי...
היום אפשר להניע מכירת נכסים חדשים מרחוק. מה הבעיה?
הבעיה היחידה זה שינוי תפיסה שמרנית של חברות נדל"ן ויזמים. ואני תאמינו לי הגעתי כבר לקודקודים ונפגשתי עם חברות נדל"ן מהשורה הראשונה.
קצת קשה להם לעכל אותי למסור לי בלעדיות על שיווק הנכסים שלהם מרחוק... הם לא מבינים איך אני יכולה לשבת במשרדי בהוד השרון ולהניע מכירות.
זה שהם לא מבינים זה לא אומר שזה לא אפשרי.
אם מדובר בעסקאות מכר שיש בנק מלווה זה עסקאות בטוחות בפלומבה. ואם יש תכניות והדמייה שאפשר להעביר בווטסאפ ולשלוח את האנשים לאיזור שיבדקו את המיקום... הרי היום אין דירות לדוגמא. עד שעולה הבניין הדירות נחטפות.
ככה שיווקתי 30 נכסים באיזורי הביקוש שנמכרו (אף עסקה לא התבטלה!) בתהליכים מרתקים. יש מקרים שזה לקח שנה וחצי ויש מקרים רחמנא ליצלן שעסקה נמכרה בזום תוך יום!!! גם מבלי לראות את הנכס. עולם מטורף. ללא ספק אני מתאימה לטירוף.
אני מביאה איתי נסיון של למעלה מ-40 שנה באנרגיה עסקית. גם כשכירה עבדתי במקומות מרתקים (כור סחר חוץ וטבע) וראיתי מהלכים שיווקיים מרתקים. הפשטות בשיווק אני קוראת לזה.
זה עידן טרום דיגיטל עוד כשהיו חברות פרסום של פעם... שהיה להם אגו מפה עד אנטרטיקה אבל בכל מקרה היה מעניין.
אם את/ה בעל/ת עסק ובא לך לרגש אותי מוזמן/ת...
כרמלה טלמיטינג
054-6644047
https://www.facebook.com/carmelatelemeeting