אז איך נכנסתי ל-ZONE?

תמונת המוצר או העסק: 
מה בעסק \ התמונה: 
 
לאורך שנים, בזמן שהייתי יועץ שיווק של כמה מהמנטורים המובילים בארץ ובעולם כמו אושו (הודו), מייקל בקווית' מפרויקט "הסוד" (הספר והסרט), הרב שלום ארוש, אלון אולמן, דורון ליבשטיין ועוד, אספתי עשרות תרגילים, תובנות ודוגמאות שניסו לסייע לי בשאלה הזאת.
אף אחד מהתרגילים האלה בפני עצמו, אפילו לא "איקיגאי" המפורסם, לא פתר את הבעיה – אבל כאשר שילבתי ביניהם בצורה חכמה, זה עבד: לעבור ממצב "הישרדות" ל"התעלות", להבין מהי באמת הצלחה עבורנו, לבחור אחת מ-3 הדרכים לייצר שינוי, להבין איזה מ-5 אסטרטגיות למציאת משמעות מתאימה לנו, להיות בפוקוס כמו וורן באפט, וכמובן איך להפוך את היעדים שלנו למעשה, דרך שלל כלים, כמו צ'ק-ליסט של 22 נקודות להסרת חסמים ולכניסה ל FLOW, נטוורקינג חכם ואיך לבנות את הסיפור שלנו, בין היתר.
אם אתם רוצים להבין את עצמכם טוב יותר, להגדיר ולבנות את הדרך שנכונה לכם ולהפוך את כל זה לתכנית ברת מימוש, יש פה משהו שכנראה מאוד תאהבו.
היכנסו לפרטים>>
https://did.li/6HjTY