אז מה זה ״דף נחיתה ממיר״ ומה המשמעות של זה עלינו ועל העסק שלנו?

תמונת המוצר או העסק: 
מה בעסק \ התמונה: 
כדי להבין את המושג של ״ממיר״ - חייבים לדבר על מה זה ״אחוז המרה״ בדפי נחיתה.
אני יודעת, פחות סקסי - אבל זה שווה את זה 
אחוז המרה הוא אחוז שנוצר משני נתונים חשובים:
1. מספר הכניסות שהיו לדף הנחיתה שלנו
2. מספר הנרשמים בפועל בטופס שנמצא בדף הנחיתה
כאשר נחשב כמה נרשמים היו מתוך מספר הכניסות, נוכל להבין מה אחוז ההמרה =
או במילים אחרות,
אחוז ההמרה מראה לנו מתוך כל מי שנכנס וצפה בדף הנחיתה / קרא והתעניין בשירות שלנו בדף - כמה מתוכם באמת נרשמו בסוף, באמת השאירו פרטים.
ממש היום, 3 ימים לפני הסדנה ביום רביעי בבוקר - החלטתי להכניס פרק שלם רק על זה כדי שתוכלו להבין וליישם ישירות אחר כך:
1. איך מחשבים אחוז המרה ואיזה סוגים יש
2. מה ריאלי לצפות מדפי הנחיתה שלנו כשמדברים על אחוז המרה (ספויילר: זה רחוק מאוד מ100%)
3. איך תוכלו לבדוק בכל דף נחיתה שלכן בנפרד מה אחוז ההמרה שלו
ובונוס: אני הולכת לחשוף בלייב את הנתונים מהעסק שלי ואיך חישבתי אותם!
מי שעוד לא נרשמה לסדנה המופלאה ביום רביעי על ״למה הדף שלי לא ממיר?!״
אני מזמינה אתכן לשריין כרטיס כבר היום לפני שהמחיר יעלה שוב!
להרשמה >>
קטגוריות: