אחת הטעויות הנפוצות של יזמים בתחילת הדרך היא למכור מוצר אחד בלבד בחנות.

תמונת המוצר או העסק: 
מה בעסק \ התמונה: 
 
למה זו טעות? הרי המחשבה היא שאם המוצר נמכר לקהל היעד, פותר צורך/ בעיה שיש לו, והוא ייחודי ומבודל - זה מודל חזק.
אבל זה לא. הבעיה עם זה שהוא לא סקיילבלי. אם אני מוכרת רק מוצר אחד שכל אדם קונה רק פעם אחת - אני כל הזמן צריכה לקוחות חדשים.
לעומת זאת-
אם יש לכם מוצר מנצח תוכלו ליצור סקייל מתמשך על ידי מכירת מוצרים משלימים למוצר המנצח שהלקוח יוכל לקנות כאפסייל או לקנות בהמשך הדרך - אחרי שהוא שבע רצון מהמוצר הראשוני ומחווית הקניה.
מכירה חוזרת ללקוח שכבר קנה באתר שלי היא קלה בהרבה מלגרום ללקוח לקנות בפעם הראשונה.
קטגוריות: