איך זה מתחיל? בד"כ בכאוס גדול ובלאגן

תמונת המוצר או העסק: 
מה בעסק \ התמונה: 
השמות ביומן כתובים כל פעם אחרת, פעם שם פרטי ופעם שם מלא, ללא ציון מיקום.
הגביה אינה מתנהלת כסדרה, לא מעט אפשרויות תשלום שזה מתכון לחובות ובילבול..ופה אני נכנסת לתמונה מארגנת את היומן עם כל המידע הנחוץ ובאופן אחיד בשכפולים, מופעים חוזרים (נפלו על מסודרת סדרתית), מעדכנת את המעורבים בשיחת הכרות קצרה ושולחת להם הודעות אישיות עם סיכום ההתנהלות, מקימה דוחות משותפים שתהיה שקיפות אונליין בכל רגע נתון ללקוחות שלי ואז מתחלים לרוץ למרחקים ארוכים! כשיש סדר זה מפנה לכם זמן נטו לליבת העיסוק. אפשר לפתח שירותים נוספים, להגדיל הכנסות, להגדיר מטרות חדשות, לבחון שיתופי פעולה, להכשיר בשיטה שלך ועוד ועוד..ואני מתחייבת תוך זמן קצר מאד שתרגישו בשינוי!
ההתחלות מאתגרות בהחלט ויש חשש לתגובות מצד הלקוחות אבל בואו לא נתבלבל אתם אלה שמציעים את השירות, ומי שמאמין בכם וקוצר פירות ישאר איתכם גם כשנעשים עדכונים. אני נתקלת בכל פרויקט בתגובות מפתיעות..רבותי זה לא נתון למשא ומתן, לא תמיד, וזה הזמן לשחרר כי אותם הלקוחות שלכם לאורך זמן לא בהכרח מעריכים, ונותנים לכם בסופו של יום להרגיש לא בנח..
"לרוב לא קל לי לשחרר אבל נתת לי תחושה טובה בשיחה שיש על מי לסמוך"
"תודה על היום אני כל כך מרוצה הכל כל כך מדויק ונכון בעבודה שלך שביעות רצון מקסימום, כייף גדול"
אגב, היא אמרה שאת מקסימה שזה בעיני הדבר הכי חשוב לשמוע מהלידים. כי מכירות קורות רק כשהאדם בטלפון מקסים.ואת עושה את זה נהדר! תודה ️ ️
תאמינו במוצר/שירות שלכם כי אני ממש מאמינה בפרויקטים שאני לוקחת חלק בהם ומהר מאד הופכת להיות חלק מ..ועבורכם.. אתם משקיעים לא מעט זמן ומשאבים להיות אוטוריטות בתחום שלכם.