איך למכור יותר עם טכניקות השיווק של My name neckless - החברה הישראלית

תמונת המוצר או העסק: 
מה בעסק \ התמונה: 
 שמכניסה עשרות מיליוני שקלים בשנה ממכירת תכשיטים אונליין - פוסט #1
חברת טננגרופ - היא בעלת מותג התכשיטים הכי רווחי בארץ, שמוכר בהצלחה ל20 מדינות בעולם. החברה מעסיקה 250 עובדים ומכניסה עשרות מיליוני שקלים בשנה ממכירת תכשיטים אונליין.
איך הם עושים את זה ומה הסודות מאחורי ההצלחה שלהם?
החברה תפסה לפני כולם את הדגש החזק על הפרסונליות והPOD במכירות אונליין כבר לפני 12 שנה (מה שמזכיר כמה חשוב לעלות על טרנדים בזמן ולא להצטער אחר כך- NFT מישהו?) הדגש החזק באתר הוא תכשיטים אישיים - עם חריטה של שמות האהובים, שמות הילדים או שם הכלב /חתול שלכם.
לפעמים נדמה שאי אפשר ללמוד מחברה גדולה וותיקה כל כך, עם אמצעים כלכליים חזקים, אבל כשצוללים עמוק לתוך האתר והמרקטינג שלהם אפשר להבין למה כל כך קל לקנות באתר שלהם, לעומת חנויות תכשיטים אחרות.
הנה 3 דרכים בהם טננגרופ פתרו את הכאבים של הגולשות באתר שלהם -
1 - ההתנגדות החזקה לקניית תכשיט אונליין
יש תחומים שהם מאתגרים למכירה אונליין - כמו איפור של מותג חדש, או תכשיטים. הסיבה הכי גדולה שבגללה לנשים קשה לקנות תכשיטים או איפור היא הפחד שזה לא יהיה במידה שלה (תכשיטים) ולא יראה עליה טוב (איפור ותכשיטים).
שימו לב שקל יותר למכור שרשראות ועגילים אונליין כי הם לא כוללים מידות.
לעומת זאת הדבר המאתגר יותר הוא לקנות טבעת - שהמידה שלה שונה מאישה לאישה, מה שיוצר פחד לטעות.
וכשמדובר בתכשיט עבור אירוע - החלטת הקניה היא קשה עוד יותר עבור הגולשת, כי היא מפחדת ליפול.
באתר שלהם תוכלו לראות מדריך מידות מפורט לצמידים, מדריך לשרשראות ומדריך לטבעות.
זה ישמע לכם בייסיק, אבל 90% מאתרי התכשיטים לא משכילים לעשות את הדבר הפשוט הזה.
לפעמים מופיעות מידות כמו "מידה 1, מידה 2", שלמעשה לא אומרות לי כלום כגולשת.
במדריך המידות לטבעות מופיע הסבר מפורט מאוד איך בכלל לבצע מדידה של אצבע עבור טבעת, דבר שהוא לא ברור במרבית האתרים, וגם לא תמיד יש לנו סרט בבית.
האתר למעשה פתר את הבעיה הזו על ידי אפשרות מדידה עצמאית רצועת נייר שאפשר לגזור לבד ולמדוד.
2- הגדלת AOV (ערך עסקה ממוצע באתר) על ידי טכניקת תמחור בעוגנים (דן אריאלי)
ב"לא רציונלי ולא במקרה", הספר החזק של דן אריאלי שמומלץ לכל יזם איקומרס - הוא מסביר על ההטיה הטבעית שלנו להשוות מחירים למחיר אחר שהוא עוגן עבורנו. למשל הסופגניות של רולדין נחשבות "יקרות" כי העוגן שלנו הוא מחיר סופגניה "רגילה" - שעולה בין 2 ש"ח ל5 ש"ח.
לכן כל כך משמעותי לייצר עוגן באתרי סחר - לתת ללקוח לבחור בין 3 או 4 אופציות של אותו המוצר -
באתר התכשיטים MNN יש 4 אופציות לתכשיט:
כסף
ציפוי זהב אדום
ציפוי זהב
וציפוי זהב 10K.
ההטיה הטבעית של 95% מהאנשים (לפי מחקרים התנהגותיים) תהיה לא לבחור את האופציה הזולה ביותר ולא לבחור את האופציה היקרה ביותר, אלא ללכת על אזורי האמצע -
וכך יוצא מצב שהאתר למעשה מגדיל את הAOV (ערך עסקה ממוצע) רק מפני שאפשר 4 אופציות מחיר במקום שתי אופציות או אופציה אחת.
3- איך זה יראה עלי?
דפי המוצר של MNN כוללים לפחות 5 תמונות של כל תכשיט (לעיתים אפילו 10), כשכל תמונה כוללת דוגמנית שונה- אישה בהירה, אישה כהת עור וכו'. כדי להראות איך התכשיט נראה על גווני עור שונים.
צילומים הם אחד הדברים הכי מאתגרים לעסקי אונליין כי הם מצריכים השקעה כספית גדולה, אבל לחלוטין אפשר להגדיל את כמות התמונות בדפי מוצר על ידי תמונות שהלקוחות שלכם צילמו, במידה והתמונה בסטנדרט גבוה.
אם התכשיטים שאתם מוכרים מיועדים לאירועים או חתונות - סביר מאוד להניח שלאחר שאותה לקוחה רכשה את התכשיט היא הצטלמה איתו בצילומי החתונה / אירוע שלה, ויש לה תמונות באיכות גבוהה מאוד עם התכשיט.
בקשו ממנה אישור להשתמש בתמונות באתר.
קטגוריות: