איך מאתרים את הכתבים או העורכים אליהם כדאי לפנות ?

תמונת המוצר או העסק: 
מה בעסק \ התמונה: 
 
שאלות שחוזרת ונשנית בכל הרצאה מול יזמים , עמותות ובעלי עסקים.
איך נדע למי לפנות ולהציע לכתוב על העסק ?
איך נכתוב הצעה שתתקבל על ידי העורך או הכתב?
לפני כתיבת ההצעה חשוב לפלח את התקשורת בישראל
להבין מהם ערוצי התקשורת בהם נמצא קהל היעד ולאחר שאותר העיתונים/האתרים הייעודים אליהם תרצו לפנות בהצעה.
להבין מה נכתב על הנושא שתרצו לכתוב ומה טרם נכתב ותוכלו לחדש, להציע לסקר, לעניין
כאשר ממוקדים ומדויקים – מתאימים את ההצעה לאתר ייעודי ולכתב ייעודי,
חשוב לקרוא את הכתבות הקודמות שכתב, כדי להכיר את סגנון הכתיבה כדי להגיש לו את ההצעה באותו רוח דברים.
ואז נגשים לכתוב את ההצעה
חשוב להקפיד שההצעה תכלול את המתכון להכנסת מידע לתקשורת :
מידע חדש שלא ידוע קודם שפונה לקהל יעד נרחב והוא מעניין.
לאחר שכתבתם את המידע הניחו אותו ליממה וקראו שוב בטרם תשלחו לכתב.
כדאי לעשות פולו אפ לאחר מספר ימים ולהתעדכן.
שבוע טוב 
קטגוריות: