איך מגיעים לראיונות בטלויזיה?

תמונת המוצר או העסק: 
מה בעסק \ התמונה: 
 
לעיתים תחקירנים מגיעים למרואיינים
לעיתים משרד יחסי ציבור יוזם את הפניה אבל בעצם איך נוצרת פניה לתקשורת שהתוצאה שלה היא ריאיון בטלויזיה ?
 נושא אקטואלי ורלוונטי לקהל יעד נרחב פרזנטור ורבאלי ומומחה בתחומו .
הגשת ההצעה לריאיון באופן מעניין ומגובש .
אם נתמצת את שלושת השורות האחרונות :חדש, מעניין וחשוב.
וגם אחרי שיש עניין מצד התחקירן – הוא מבקש לשוחח עם המרואיין כדי לקבל עוד מידע ולבחון שהמרואיין אכן ורבאלי ורהוט ,ממוקד ונמרץ, לכן חשוב בדיאלוג להציג את כל הנ"ל.
המלצה אחרונה – להכין דף מסרים ממוקד שבמוקדו נקודה מרכזית שחשוב לנו שתעבור.
בהצלחה ושבוע טוב !!
קטגוריות: