אין ספק שהרשתות החברתיות צמאות למעורבות. זה מה

תמונת המוצר או העסק: 
מה בעסק \ התמונה: 
שיוצר חשיפה וויראליות וחלק בלתי נפרד האם הפוסט שלנו יגיע לקהל.
רבים חושבים שאם הם מקדמים פוסט ושופכים כסף זה מה שיצמיח את הקהילה אך לא כך וקל הדבר.
אנו צריכים לבנות את המעורבות, לבנות את הקהילה שלנו. לייצר שיח ואמון עם הגולשים כזה אמון חזק שבסופו של יום יבער בהם לתת את הדעה שלהם והחיזוק שלהם לתוכן שאנו מייצרים, למסרים שאנחנו משתפים לעולם ולמוצרים/שירותים שאנו מוכרים.
וקבוצות פרגון, בחיאת מריחים את זה מקילומטרים.
אתם עובדים אך ורק על עצמכם.
קטגוריות: