אל תגלו לגלית שהעלתי את הפוסט הזה.

תמונת המוצר או העסק: 
מה בעסק \ התמונה: 
לפני כמה שנים היינו בישיבה יחד והענקנו הצעת מחיר למרכז רפואי חדש העוסק בתחום הנפש (לקוח שלנו עד היום). מנהלת אותו מנ"כלית מוצלחת, דעתנית שמתקתקת עבודה. הבנתי ישר שגלית מאוד תתאים לה. כשהיא שאלה אותי למה אנחנו? בין יתר הסיבות אמרתי לה "גלית". כאשר סיימנו את האתר היא אמרה לי "עכשיו אני מבינה למה אתה התכוונת, גלית היא יתרון ענק". אני שומע עכשיו לצורך עבודה פנימית הקלטה של שתי לקוחות שלנו ואני יכול להגיד בפה מלא: גלית מעולה, מדהימה ולא ניתנת לשכפול. הנה חלק מהמשפטים שנאמרו בהקלטה. "גלית קלעה בול- האתר משקף את מי שאני" " גלית מדהימה יצירתית ואכפתית" האתר נבנה נכון- מגיעים לקוחות מדויקים שסוגרים (פה הקרדיט גם לי) "האתר שלי משדר יוקרתיות ומקצועיות, הוא נגיש ומדויק בול מה שרציתי" והכי חשוב מבחינתי היו הציטוטים שדברו על האישיות של גלית. "גלית הייתה שם בשבילי בלי שיפוטיות" "גלית זמינה ולבבית " "הרגשתי שאני בידיים טובות בלי רעש וצלצולים". ועוד. אנחנו לפני סיום של שני פרויקטים "ששאבו" אותנו מניח שעוד נשתף אותם. ונוצר לנו מקום פנוי לקבל מספר לקוחות שרוצים עבודה אישית מול גלית. ישנם שני מסלולים המסלול המהיר והמאוד משתלם כמו שהצגתי אותו בפוסט האחרון ותודה ללקוחות שכבר הזדרזו לסגור. והמסלול האישי - לאלו שצריכים יותר. אני אומנם לא אובייקטיבי אבל זו הזדמנות נדירה שחבל לפספס. תודה גדולה ל אפרת חקיקת ושגית ורנר אסיאס הלקוחות המקסימות על שיתוף הפעולה. ל Nirit Torten המדהימה שעזרה לנו בראיון הלקוחות. וכמובן לגלית השותפה הטובה ביותר שיכולתי לבקש תהיו טובים חברים ותקבלו טוב חזרה
קטגוריות: