אף ניסוח או סלוגן שיווקי של בעל עסק לעולם לא יהיה חזק כמו עדות לקוח

תמונת המוצר או העסק: 
מה בעסק \ התמונה: 
 שממש חשוב לו שהעולם יבין כמה הוא שמח מהשירות שקיבל. בשביל אנשים כמו יאיר מור יוסף הקמתי את בית הספר, שבאמת באים לעשות שינוי, ללמוד ברמה הגבוהה ביותר, להתפתח, להתמודד, לכאוב, לגדול ובאמת לעשות שינוי חיים אמיתי.
שמעתי אנשים רבים (כולל מאמנים ומטפלים!) שאומרים ש"תהליך יכול להרגיע כאב, לשפר מצב נקודתי אבל *אנשים לא באמת משתנים..." וממש לא הבנתי איך הם מסוגלים לחשוב את זה ולעבוד בתחום... או שהם פשוט לא עברו בעצמם אף פעם חווייה חזקה אמיתית, אלא רק למדו את התחום בלי לעבור את התהליך הנדרש כדי באמת להפוך למאמן מצליח.
תודה יאיר שוב על השיתוף, מוזמנים לכתוב ליאיר מה שתרצו, הוא ביקש שאכתוב את זה והוא ישמח לספר גם לכם.