במהלך השנים, אותו סטודיו שעבדתי בו נסגר, ודנה הגיעה אלי לסטודיו כדי שנעצב ונמתג אתר חדש

תמונת המוצר או העסק: 
מה בעסק \ התמונה: 
 
בשנה האחרונה היא התחילה להרגיש לא בנוח עם המיתוג הישן,
והתחילה להתבשל אצלה מחשבה על מיתוג מחדש.
אז דווקא עכשיו, בתקופה עם הרבה חוסר ודאות, היא לקחה החלטה לצאת לתהליך מיתוג מחדש ולתת משב רוח מרענן לכל הנראות הויזואלית של העסק שלהם.
 
דנה מבינה היטב את החשיבות של מיתוג נכון, וכל תהליכי השיווק והמכירה בחנות שלהם מתבססים על ההיכרות המעמיקה שלה עם תהליכי אפיון וחוויית לקוח.
היא יודעת בדיוק מה עובר הלקוח מהרגע שנחשף אליהם לראשונה און ליין, דרך הביקור שלו בחנות, עד שהפסנתר נוחת אצלו בבית - ועוד הרבה אחרי.
כל כך מוכנה היא הגיעה, שהתהליך זרם כמו נגינה משובחת 
שמנו דגש על כל פרט בדרך - וזה ניכר ברגע שנכנסים לחנות.
אז אמנם קוראים להם ״פסנתרי הצפון״, אבל אל תטעו! הלקוחות שלהם מגיעים מכל קצוות הארץ!
אם אתם בעניין של פסנתרים - זה בול המקום בשבילכם