במסגרת שיתוף הפעולה בין הבצפר וחברת התרופות 'באייר', קיבלו הסטודנטים

תמונת המוצר או העסק: 
מה בעסק \ התמונה: 
ממחזור 43 של קורס קופירייטינג וממחזור 14 של קורס ארט דיירקשן בריף משותף בו התבקשו הסטודנטים לייצר קמפיין להעלאת מודעות לאי ספיקת לב מטעם באייר, ולהכין מודעות לרשתות החברתיות אשר פונות לקהל הרחב.
.
בבאייר אהבו את הפתרון הקריאייטיבי של קבוצת הסטודנטים - ענב נהור, יונתן ירקוני ואוריון אנטה מקופי 43 יחד עם אופיר דן מארט 14, ובחרו במודעות שעיצבו להיות חלק מהקמפיין החדש שלהם!
.
ענב נהור משתפת: "במהלך הלימודים קיבלנו הזדמנות לאחד כוחות עם קורס ארט וליצור פרסומת ללקוח אמיתי - חברת התרופות באייר.
המוצר היה קמפיין להעלאת מודעות לאי ספיקת לב, התוצר שלנו נולד מתוך התובנה שאם נוכל לדחות את ההחמרה הבאה הדורשת מיון - אותם חולים יוכלו להנות יותר מהדברים הכיפיים והמשפחתיים שהם אוהבים."
.
מוזמנים להרים לסטודנטים המוכשרים!
@e_i_n_a_v
@orionaneta
@_ofirdan_
קטגוריות: