בפגישה אחת הוא הכניס לעסק עוד 4500 שקל

תמונת המוצר או העסק: 
מה בעסק \ התמונה: 
 
לפני כמה חודשים הגיע אלי אלון, בחור בן 33,
עם עסק להפקת אירועים
אלון נמצא בתחום כבר 10 שנים והוא הגיע למצב שאין לו לידים בעסק.
כשאלון הגיע אלי הוא היה מאוד סקפטי לגבי התהליך.
הוא כבר היה בתהליכים בעולם השיווק אצל קמפיינר במשך 3 חודשים, שבסך הכל הוא הוציא אצלו כ11 אלף שקלים.
שהביאו לו לידים לא רלוונטים, הרבה תסכול ועצבים, ו0 לקוחות משלמים.
אז הוא הגיע אלי, אפיינתי לו את העסק,
ובניתי לו תוכנית שיווק שמותאמת לעסק שלו גם ברמה הטקטית וגם ברמה האסטרטגית
עברנו על השיווק של העסק, על המכירות, משפכים שיווקים, שיתופי פעולה קיימים, הדרך שבה הוא משווק את עצמו, בידול עסקי וכן הלאה
הוא הלך ויישם את הכתוב בתוכנית, והוא ייצר בזכותה 4500 שקל אחרי פגישה אחת!
האמת, זה לא קסם.
היה לו את הרצון להתפוצץ ואני פשוט הייתי ההגה במכונית שמכוונת אותו לכיוון הנכון.
קידום ממומן זה סבבה ועובד בהרבה מקרים,
אבל אם אין לפני אסטרטגייה שיווקית ברורה, זה פשוט לא יעבוד. ( במיוחד לעסק בהקמה שאין לו תקציבי ענק ).
קטגוריות: