רשת חיפוש - מי למי

בפרק דיברתי על התודעה והאמונה בשינוי הגישה, מכאב להנאה, לשווק באמונה ועוד.

"אם לא תציף ללקוח את הכאב במסר שלך – זה לא יעבוד"
לי בשנים האחרונות מאוד קשה לשמוע את המילים 'לדבר לכאב'. רק המחשבה על המושג הזה של 'שיווק מכאיב' ואני מתחלחל.
אני מאמין שדברים מתקבלים על הלב, כאשר אנחנו מעצימים את הצד השני, ומניעים אותו מתוך מקום אוהב ורצון לשפר את חייו.
ולא מתוך כך שרמסנו את ההערכה העצמית שלו, ועכשיו הוא ירצה לעשות צעד לתיקון כי הוא מקולקל.
כאשר אנחנו באמונה וידיעה שהקב"ה הוא זה שמפרנס אותנו, אז אין צורך לעשות מניפולציות.
ובפן הגשמי, כאשר אנחנו משווקים לכאב, אנחנו מביאים לקוחות שהם 'מונמכים'.
כלומר הם במצב הנמוך שלהם, ואני זה שתולים בו את התקווה להושיע אותם.
לעומת זאת, כאשר אני עושה שיווק מעצים, אני מביא לקוחות שהם בתודעה גבוהה, הם באים ממקום של עוצמה. הם מחפשים עזרה ולא תלות.
אני יכול לבד, אבל אני רוצה את העזרה שלך. (ראו דוגמת עולם הבידור)
כאשר יודעים שהקב"ה מפרנס אותנו: חושבים אחרת, פועלים אחרת ומתנהגים אחרת.
"לפתוח את הלב, בלי לדרוך על הכאב"
פרק קצר וקולע
לכל מי שרוצה לקבל אישור לעשות שיווק בצורה אחרת, לא מכאיבה ומחוברת ללב.
וגם תרגיל פרקטי מתוך הקורסים שלי, איך ליישם זאת בפועל.
האם מיד יתבצע שינוי? לא יודע.
כל המטרה היא להתחיל להתבונן בעוד זווית על העשייה העסקית שלנו, להתבונן דרך משקפי האמונה, להתבונן איך ניתן גם לעשות עסקים בדרך השם.
האזנה נעימה
שמיעת הפרק בלחיצה על הלינק: