ד"ר חנניה שטרן פנה אלי לפני מספר ימים:

תמונת המוצר או העסק: 
מה בעסק \ התמונה: 
"קראתי את הספר שלך וזה בדיוק מה שאני צריך". קשקשנו, הבנתי לאן הוא מכוון, מה הוא מבקש וסגרנו להיפגש אתמול. "תגיד", שאלתי אותו, "למה הכוונה ב- 'בדיוק מה שאני צריך'?" הוא צחק, "אתה יודע". הקליניקה שלו בירושלים היא מהיפות שראיתי: ביתית, מכניסת אורחים, גינת ירק עם מאות פסלים של צפרדעים, 2 קומות, עשרות חדרי טיפול והכי חשוב- שיטה שפותחה בדם, יזע ודמעות לחיתוך והשתלת שיניים בלייזר. ממליץ לכם בחום רותח ליצור איתו קשר, אדם אנושי ברמות, חייכן, עדיף, ידיים מדהימות (ראיתי עדויות) למד בחו"ל, התנדב במחלקת פה ולסת בחלקה כירורגית באירופה, השתתף במחקר למניעת דלקות סביב שתלים ולא מעט "הוכחות חברתיות" נוספות שאין פה מספיק מקום לציין את כולן. הספר "למכור כאילו יש מחר" נועד כדי ללמד אנשים ממגוון סוגים ומינים לשפר את מיומנויות המכירה שלהם בגישה "רכה" ולא אגרסיבית, שאגב, מניעה לפעולה הרבה יותר ומשיגה תוצאות פי כמה וכמה ממכירה "קשה". תודה על הכנסת האורחים והזכות לצלול למעמקים של עולם שאני לרוב די חרד להיכנס בו בדלת הקליניקה
קטגוריות: