הגעת לתחום ה- B2B מ- B2C? הינה כמה דגשים חשובים:

תמונת המוצר או העסק: 
מה בעסק \ התמונה: 
כל מי שעובד בשיווק יודע שיש שתי ראשי תיבות שמייצגים עולם ומלואו, ואם החלטתם לבצע שינוי מכל סיבה שהיא, הנה כמה שינויים שחשוב לשים לב אליהם
רצינות: הלידים הפוטנציאליים בעולם העסקי הרבה יותר שקולים, ולא מתפתים בקלות לכל פרסומת. לכן, הימנעו מסלוגנים שחוקים ומהבטחות שקשה לעמוד מאחוריהן
יעילות: מי שנמצא בלינקדאין, כנראה פחות מבזבז את הזמן שלו בהשוואה לגולש ה- B2C הממוצע. הסבירו בצורה קצרה וקולעת מהי התועלת שאתם מביאים, עם דגש על זו שרלוונטית ביותר לקהל היעד שלכם
שרשרת החלטות: זכרו שלא מעט מהתפקידים אליהם אתם פונים לא בהכרח יכולים לבצע החלטה בעצמם, וגם אלו שכן - לעתים יעשו זאת רק אחרי מספר שיחות, פגישות והתייעצויות. קחו בחשבון את הזמנים הללו, ופעלו בהתאם
מוזמנים לעקוב אחרי הדף שלנו לעוד טיפים, מדריכים והכוונות בעולמות ה- B2B
צוות דה לינק.
קטגוריות: