הטעות הגדולה ביותר שבגללה המון עסקים מפסידים כסף - אין אווטאר מדויק.

תמונת המוצר או העסק: 
מה בעסק \ התמונה: 
 
בעולם השיווק, אווטאר = קהל יעד.
כשיוצאים למהלכי שיווק, ובכללי, כשמפתחים מוצר, חייבים לדעת מה הקהל יעד הרלוונטי לפרטי פרטים - גיל, מצב משפחתי, מיקום, אמונות, פחדים, חלומות וחששות.
עם המסקנות האלה מתאימים את הקופי, את הויז'ואל, את המוצר עצמו ואת כל מהלך השיווק.
זה ההבדל בין שיווק מדויק לשיווק כללי,
כשזה מדויק מרוויחים כסף
כשזה כללי מתגלגלים.
קטגוריות: