היי כאן יגאל אחד העובדים בארטישופ, הבוס שלי עיצבן אותי הבוקר ממש, די נשבר לי!

תמונת המוצר או העסק: 
מה בעסק \ התמונה: 
 
החלטתי לספר לכם את הסודות שמשרדי הפרסום לא ירצו שתדעו,
אני בטוח שעשיתם עשרות קמפיינים עם משרדי פרסום
ותכלס... לא היו תוצאות.
ברור שלא יהיו!
כי להעלות פוסט ולרשום כמה מאפיינים על העסק שלכם מעניין ללקוחות שלכם תת** (סליחה על הביטוי)
אני מקווה שיהיה לי מספיק זמן לרשום לכם כמה שיותר דברים שתיישמו כבר עכשיו,
כי בקצב הזה הפוסט שלכם ישאר עם 2 לייקים שאחת מהם זאת אמא והשני זה מישהו מקזחסטן שבטעות נכנס לדף שלכם.
אז אתם הולכים לקבל 5 טיפים שכמעט תמיד אני עושה בהם שימוש:
1.אישור חברתי - social proof
מימי הבניים ועד היום אנחנו מקבלים החלטות לפי הסביבה שלנו.
דמיינו מסעדה מפוצצת ומסעדה ריקה, לאיזה מסעדה תרצו להכנס? ברור שלמפוצצת.
אומרים ש-97% מהרכישות בעולם נעשות ממניע חברתי.
לכן, השתדלו להראות ש"המסעדה שלכם מפוצצת" לקוחות צריכים את האישור הזה.
דוגמא נוספת:
אם יהיה רשום באתר שלכם ש-560 אנשים רכשו את מוצר א'
ועל מוצר ב׳ יהיה רשום שנמכרו רק 3,
רוב הסיכוים שאנשים יבחרו באופציה הראשונה.
דוגמא נוספת:
בוקינג,
כמה פעמים יצא לכם לראות "אנשים דירגו מלון זה בציון הגבוה ביותר ביחס למחיר" ואין דבר יותר כיף מהלרגיש ש"דפקנו את המערכת" שגם על זה נדבר בפעם אחרת שיהיה לי יותר זמן
2. חוק ה3 שניות .
בילדות כשנפלה לנו הסוכריה לריצפה היה לנו 3 שניות להרים אותה,
בשיווק זה אפילו יותר קריטי.
כל תמונה/גרפיקה שהחלטתם להעלות תוודאו שהצד השני יבין את המסר הכי מהר שרק אפשר,
אם תוך 3 שניות הוא לא יבין את המסר כנראה שהוא לא "ירים את הסוכריה"
3. תהיו ספציפים
אם אני אגיד לכם ״נפגשתי עם ביבי אתמול״ לא בטוח שזה ישמע אמין,
אבל אם אני אגיד לכם ״אתמול שוחחתי עם השר שטיינץ, בשעה 9:35 ולאחר מכן קבענו פגישה עם ביבי לשעה 10:45 לגבי מהלכי השיווק לבחירות שיתקיימו ב3.3״ פתאום זה מקבל אמינות (אגב בלי להגיד שאני אמין, כן?).
4. עקביות
דמיינו סדרה טובה שסוחפת אתכם, מפרק לפרק, אתם יותר מתלהבים מהסדרה עד לרמה שאתם מכורים אליה.
ואפילו מחייבים את החברים לראות אותה.
אותו הדבר בשיווק.
תבנו עם הלקוחות שלכם מערכת יחסים בשלבים.
וכך, משלב לשלב, הם יהפכו להיות המכורים שיספרו לכולם כמה אתם טובים
דבר נוס...
שיט יקיר הרגע הגיע אני חייב לזוז
אמשיך את העקרונות בהתגנבות הבאה..
בייי
קטגוריות: