היי כאן עדי דהן. אם אנחנו עדיין לא מכירים, אז נעים מאד!

תמונת המוצר או העסק: 
מה בעסק \ התמונה: 


אני מנהלת את מחלקת הקמפיינים בסוכנות
ונהנית מכל רגע.

אני אוהבת את הקשר היומיומי עם הלקוחות,
אוהבת לראות את ההתרגשות של לקוח רגע לפני
העלייה לאוויר עם קמפיין חדש, אבל הכי הכי אוהבת
לראות את התוצרים הסופיים והתוצאות שאנחנו מביאים
ללקוחות שלנו, זה באמת מרגש אותי.

את הסוכנות למותגים מעוררי השראה
הקמתי יחד עם נדב בעלי, הבעלים של הסוכנות.
לפני זה, הייתי מאמנת ליצירת זוגיות וליוויתי עשרות נשים אל עבר
זוגיות מדויקת, אך עם הזמן הבנתי שהתשוקה האמיתית שלי נמצאת
דווקא בשיווק. הכי נהנתי לשווק את העסק שלי, מהמקום הזה,
הצטרפתי אל נדב והיום אני מנהלת את מחלקת הקמפיינים.

נדב, שמכיר אותי יותר טוב מכולם, לא סתם טוען שהמשרה
הזו תפורה עליי, כי אני אדם מאד תוצאתי, ובגלל זה אני כל כך נהנית
לראות את התוצאות הסופיות של הלקוחות שלנו.

מדי פעם אשתף אתכם בדברים מעניינים שקורים אצלנו בסוכנות,
והבוקר בחרתי לשתף בשיחה הזויה שהייתה לי השבוע עם לקוחה
חדשה שלנו.

הדס היא מטפלת רגשית שהתחילה אצלנו ניהול קמפיינים לפני חודש בדיוק.
היא הגיעה מהמלצה של לקוחה אצלנו, בנינו לה דף נחיתה שמוביל ישירות לשיחות מתעניינות בטיפול.

התקציב השיווקי שלה לפייסבוק הוא 1,000 ₪ לחודש, ואמרתי לה שבתקציב הזה אני מאמינה שנביא לה בסביבות 25-30 שיחות שמתעניינות ישירות בטיפול (ולא דרך טופס לידים שמביא לידים לא מדויקים).

אני תמיד אוהבת לתת ללקוחות את ההערכה הכי נמוכה שלי, ובמקסימום להפתיע לטובה. מה שלא לקחתי בחשבון זה שהקמפיין שלה יהפוך לקמפיין המצטיין של הסוכנות כבר בחודש הראשון שלו!!

לענייננו, השיחה ההזויה ממנה הגיע בשלישי האחרון.

"עדי, אני חייבת שנעצור את הקמפיין, אני לא מצליחה לעמוד בעומס, יש עוד מעל 30 אנשים שאני לא מספיקה לחזור אליהם, אני קורס".
ואני? התפוצצתי מצחוק ואמרתי לה: "את מבינה שזה החלום הרטוב של כל מאמן ומטפל כן?" היא צחקה. החלטנו שאנחנו עוצרים לה את הקמפיין לשבוע כדי שתספיק לחזור לכל הלידים.

מצרפת לכם בתגובה הראשונה צילום מסך של הקמפיין המטורף שלה, שבשלושה שבועות הביא תוצאה פנומנלית.
וזאת הסיבה שאני קמה בבוקר ל"עבודה" שלי.

תודה שקראתם,
נתראה בהמשך,
עדי.