הכירו את רמת החיבור הרגשי הגבוהה ביותר

תמונת המוצר או העסק: 
מה בעסק \ התמונה: 
שאתם יכולים ליצור למותג שלכם. לא מדובר בעוד מסר מסקרן, לא בתועלות הרגשיות שלכם, לא בויז'ואל המעניין, גם לא בערכים של המותג שלכם וכן, גם לא בחזון שלכם שאני מרבה לדבר עליו. רמת החיבור הגבוהה ביותר שאתם יכולים ליצור למותג שלכם היא בתחושת השייכות שהקהל שלכם ירגיש כשיקנה מכם. בדיוק כמו אנשים שתורמים באופן קבוע למוסד שהם מעריכים, בדיוק כמו אנשים שקונים מרצדס ומרגישים את סמל הסטטוס של מי שקונה מרצדס, בדיוק כמו אנשים שקונים דווקא נספרסו ולא שאר סוגי הקפה. כשהקהל שלכם יקנה מכם בידיעה שהוא משתייך לקהילה שהמותג שלכם מייצג, הוא יהיה לקוח מעריץ בנאמנות עיוורת. זו דרגת החיבור הרגשי למותג הכי גבוהה וגם שמחזיקה הכי הרבה זמן. לאיזה קהילה הקהל שלכם משתייך כשהוא קונה מכם? מוזמנים לשתף בתגובות
קטגוריות: