הסוכנות לבניית מותגים מעוררי השראה בהובלת נדב דהן.

תמונת המוצר או העסק: 
מה בעסק \ התמונה: 
https://did.li/c9Rw5
 
סטנדרט חדש של שיווק.
תגידו להתראות לדפי הנחיתה שאתם מכירים
ושלום לדור החדש של דפי הנחיתה: דפי נסיקה!
לפני שאתם ממהרים לקפוץ למסקנות והתנגדויות
אתם בטח שואלים את עצמכם מה ההבדל בין דף נחיתה,
לבין דף נסיקה, אז הנה:
1. מיתוג המוצר שלכם .
דף נסיקה נותן חיים למוצר שלכם ועוטף אותו כאילו היה מותג בפני עצמו, ללא כל קשר לשאר המוצרים והשירותים שלכם בעסק.
2. וידאו מעורר השראה.
דפי נסיקה משלבים וידאו תדמיתי שיווקי וענייני שיספר את הסיפור של המוצר שלכם ויגרום לקהל להתחבר אליכם דרך כל החושים.
3. חוויית משתמש חדשנית.
אין יותר לגלול ולגלול ולגלול ולגלול עד שהלקוח מתעייף לקרא.
חווית גלישה אחרת שתעניק לגולש לבחור מה לקרא מבלי לפספס את הפרטים החשובים ובלי להתעייף בדרך.
4. טפסים אינטראקטיביים.
נגמר העידן שבו הלקוח משאיר רק שם, מייל וטלפון.
מה עושים כשלא רוצים לידים קרים ולא רלוונטיים? מסננים באמצעות טפסים חכמים שנותנים יותר מידע לקראת השיחה.
תתפלאו באיזה דרכים יצירתיות אפשר להוציא מהלקוח יותר מידע ובאמצעות זה לחמם אותו לקראת השיחה.
5. דף הזנקה – ביי ביי דף תודה, ושלום דף הזנקה.
הלקוח כבר השאיר פרטים ועבר לעוד עמוד, אז מה, רק להגיד לו תודה רבה ולהתראות בקרוב?
ממש לא. מכאן הוא יבצע עוד מס' פעולות שנחליט כדי להביא אותו רותח לשיחה. איזה פעולות? הפתעה.
השילוב של כל אלה, לצד פיצוח מבריק של ההצעה שלכם, קופי ענייני, חד וברור, עיצוב יצירתי שלא דומה לשום דבר אחר,
הופכים את זה לדף נסיקה – הדור החדש של דפי הנחיתה.
אז אם אתם מחפשים סטנדרט חדש של שיווק, מיתוג, דיגיטל, תוכן, עיצוב, קמפיינים פשוט דברו איתי.
 
קטגוריות: