השבוע שאל אותי בעל עסק האם התקשורת עדיין רלוונטית ואם הפרינט "חי ובועט" עדיין ?

תמונת המוצר או העסק: 
מה בעסק \ התמונה: 
 
זו שאלה מעולה והנה כמה נתונים
תוכניות טלויזיה ורצועת חדשות
עם מאות אלפי צופים בטלויזיה,
מאות אלפי מאזינים ברדיו בתחנות השונות,
קוראות וקוראים של העיתונים והמגזינים השונים,
אי אפשר להתעלם או להתכחש.
בשבוע שעבר לקוח שלי סטארטאפ קיבל חשיפה נרחבת בתקשורת : אייטם בפותחים יום, ריאיון אצל גלי וינרב בגלובס ורופאה מטעמו התראיינה בכאן ב.
איך זה תורם לו ?
תדמית ומיתוג, חשיפה נרחבת, הכרה, פניות, שאלות וכמובן מוביל לעוד ועוד כתבות והתעניינות ובמקרים של יזמים גם עניין של משקיעים ושיתופי פעולה.
יש לכם שאלות בנושא ?
שבוע נפלא 
https://www.facebook.com/galzilbermanisimarketing
קטגוריות: