טלמיטינג זה מוצר צריכה בסיסי!

תמונת המוצר או העסק: 
מה בעסק \ התמונה: 
 
שלום חברים,
אז אחרי שיש לנו חזון, הגדרנו יעדים ואפילו עשינו אסטרטגיה עסקית הגיע שעת ה-ש'...
טלמיטינג היא צורת שיווק עתיקת יומין.
כל נגזרות השיווק הדיגיטליות לא פגעו בה כהוא זה.
מדוע?
מתוך היכרות שלי עם הרבה עסקים, כולם מבינים שפנייה טלפונית ללקוחות פוטנציאליים הינה הדרך המועדפת ליצירת פגישה ולסגירת עסקה. גם כיום כשחלק מהתקשורת שלנו נעשית באמצעות הודעות והדיגיטל אין תחליף לשיחות טלפון אישיות.
כי הכל מתחיל ומסתיים בבניית יחסים.
טלמיטינג היא צורת שיווק בה נכנסים לים מבלי לדעת את העומק, הטמפרטורה, היכן יש מערבולות ומה כיוון הגלים.
למי שנערך לכך מחכה חוויה מעניינת. הטלמיטינג נותן שיקוף מיידי ובודק מגמה כמו שכניסה לים ישר משקפת לנו אטמוספרה, בריזה, אוויר צח וכו'.
השיקוף המיידי הוא יתרון משמעותי לעומת נגזרות שיווק אחרות.
כי אנחנו יכולים לבצע שינויים תוך כדי תנועה.
בימים אילו של עידן הקורונה כמה משתמשים בכינוי: "שינויים תוך כדי תנועה".
זה מה שעידן חוסר הוודאות מביא איתו...
תסריט שיחה זה משהו שיכול להשתנות בשניה. לעיתים אני מכינה תסריט עבור שיחה טלפונית אחת!!! ברור... אם זו שיחה משמעותית עדיף להשקיע כי כמו שאני טוענת תמיד "תערכו לשיחות המכירה".
בעקבות הקורונה כל שיחות המכירה שלי השתנו - זה משהו שבצעתי בקלילות ובהסתגלות מיירבית.
יתרון נוסף לטלמיטינג זה סקר שוק מדויק.
לא צריך יום לימודים ארוך מידי...
למען האמת אחרי מספר שעות מועט ניתן להגיש סקר שוק בו נבדקת כדאיות שיווק המוצר/שירות בטלפון.
אפשר לשנות ולאפיין קהל יעד די במהירה. זה דורש כמובן הערכות - בדרך כלל זו השקעה משתלמת.
כמומחית להוויות אוכל לומר שבהוויה של הלקוח נמצאת הרבה פעמים התשובה. במה שהוא אומר ובמה שהוא לא אומר... באיך שהוא אומר, באינטונציה, בחיוך זו "שפת גוף" שאפשר בהחלט לקרוא בטלפון.
זו מיומנות. לקח לי לא מעט שנים לדייק אותה.
אז כפי שהתחלתי את הפוסט... שיווק טלפוני חיוני מאד לעסק.
תתרגלו שיחות טלפוניות ומצאו לכם אפילו כמה דקות ליום לבצע שיחות אילו. עם הזמן המיומנות שלכם תגדל.
בהצלחה!
שלכם,
כרמלה.