יש קמפיין שלא יוצא לנו מהראש. Vaniglia וניליה החליטה להפציר בנו,

תמונת המוצר או העסק: 
מה בעסק \ התמונה: 
 להוכיח אותנו, להראות לנו ולעמת אותנו אל מול המציאות.
לא, לא מדובר בזה שאנחנו אוכלים יותר מידי גלידה, כאילו… גם. אבל הם לא התמקדו בזה.
המותג הבין שיש שימוש מופרז בקלקר (מיליון ליטר בשנה. בישראל). אהה, וגם מסתבר שקלקר הוא הפלסטיק היחיד שלא מתכלה. לעולם.
עם המידע הקשה הזה הם חשבו על פתרון ממיס (לא את הגלידות): מעבר למארזים רב פעמיים שישמשו את הצרכנים - באים עם המארז לסניפים ומקבלים הנחת ׳שומרים על הכדור׳ (תרתי משמע).
אנחנו אהבנו. אהבנו את הכנות, את הביסוס בנתונים, את המניע לשמור על הכדור שהוא בעצם הנחה כספית (ומי לא רוצה כזאת?) ואהבנו את ההנגשה דרך הסרטון.
קטגוריות: