כל מערך ניהול הלקוחות במקום אחד בצורה מסודרת!

תמונת המוצר או העסק: 
מה בעסק \ התמונה: 
יכול להיות ששמתם לב שכמות הפניות הגבוהה אליכם מקשה עליכם לענות לכל הלקוחות? מה שעלול לקרות זה שיהיו לכם יותר לקוחות לא מרוצים.
הרבה חברות נתקלות בבעיה זו ובוחרות להעסיק יותר כח אדם שיתן מענה אבל זה לא באמת פותר את הבעיה.
ההוצאות של החברה גדלות משמעותית וגם תמיד יהיו עובדים פחות טובים שעדיין לא ישתלטו על העבודה ולא בטוח שתדעו לזהות אותם.
הפתרון שלנו:
כל מערך ניהול הלקוחות במקום אחד בצורה מסודרת! שיפור הקשר עם הלקוח ונציגי שירות שעובדים בצורה הרבה יותר נוחה ויעילה.
זה כבר לא כאב ראש תפעולי לעבוד בכמה ערוצים, אנו נחבר את כל ערוצי התקשורת של הלקוחות שלך אל הכוורת והניהול שלהם יהיה ממקום אחד. הלקוח שלח הודעה במסנג'ר של הפייסבוק? משם הגיב לכם בווטספ ולבסוף דיבר דרך המיילים? אין בעיה, אצלך זה יראה במסך אחד
מערכת ה-OmniChannel מבית הכוורת CRM מספקת לחברות שעובדות איתנו יכולת לשפר ולשמר את הקשר עם הלקוחות שלהן.
המערכת הרב-ערוצית מרכזת את כל הפניות מכל הערוצים במקום אחד בצורה מסודרת ונוחה. כך הלקוחות של אותן חברות נהנים מחוויית שירות ייחודית, מקצועית ומהירה.
זה הזמן להכיר את המערכת החכמה שמאפשרת לכם לתת מענה מרוכז לכל הלקוחות!
כל מה שאתם צריכים לעשות זה להשאיר את הפרטים שלכם ובקרוב נחזור אליכם
 
קטגוריות: