כמה מהר לוקח לכם.ן להרגיש שמחרטטים אתכם?

תמונת המוצר או העסק: 
מה בעסק \ התמונה: 
 
אחת הטעויות הנפוצות של מי שמנסים לפרסם את העסק שלהם בלי ללמוד פרסום, היא הנטייה לדבר לצרכנים כאילו הם "נולדו אתמול", ולנסות "למרוח" אותם בהבטחות פומפוזיות מוגזמות, שלרוב מתגלמות באמירות כמו "המוצר שלנו הכי טוב / הכי איכותי / יעשה לכם מהפכה בחיים / ישנה את חייכם בענק / הוא הדבר המושלם בשבילכם" וכו'...
לרוב, גם אם המפרסם עצמו מאמין במה שהוא אומר,
זה לא מספיק בשביל שהצרכנים יאמינו לו גם הם.
למעשה, כצרכנים, אנחנו מאוד מורגלים בהבטחות פומפוזיות.
האם זה באמת עובד על מנת לשכנע אותנו לקנות?
כצרכנים, אתם כבר יודעים את התשובה
שאתם מדחיקים בכובע "המפרסם".
בדיוק כפי שקשה לחרטט אתכם כצרכנים,
אין סיבה שיהיה קל לחרטט את הצרכנים *שלכם*.
יש להם "בולשיט-מיטר" חד וחריף בדיוק כמו לכם.
יש להם גם ניסיון עם פרסום שמבטיח פומפוזי,
ומוצר שמאכזב בהתאם.
מעבר לכך, הנטייה להאמין שפרסום "צריך תמיד לשבח, לפאר ולהלל את המוצר"
היא בדיוק מה שעוזר לצרכנים שלכם, לזהות מיד - במאיות שניה, את המסר שלכם כפרסומת, ואם זאת "פרסומת" - זה אוטומטית לא מעניין אותם.
בדיוק כמו שאתם חוסמים ומסננים פרסומות שמופנות אליכם כצרכנים, כל הזמן.
אם תגיעו ללמוד פניה נכונה לצרכנים,
תעמדו בפני הידיעה המטלטלת
שצרכנים *בכלל לא קונים מוצר*.
הם קונים את הרגש שהם מאמינים שהמוצר יספק להם.
המוצר עצמו לא מרגש אותם.
הדבר היחיד שמרגש אותם, זאת התועלת הרגשית *שלהם עצמם* מהמוצר.
את התועלת הזאת, אי אפשר לגלם באמירות כלליות והבטחות מוגזמות
מפני שבדיוק אלו, גורמות לנו להבין מיד שמנסים לחרטט אותנו,
ומנסים להוציא מאיתנו כסף באמתלה *לא מוצדקת* מבחינתנו.
אם אתם רוצים שהפרסום שלכם באמת יצליח, מומלץ שתעשו לפחות אחד משני דברים:
1. לכו ללמוד, לפחות בקורס בסיסי שייתן לכם את יסודות הפניה האפקטיבית לצרכנים.
רוב הסיכויים, שתגלו שפרסום הוא ממש לא מה שחשבתם עד היום, כשפגשתם אותו בעיקר מעמדת הצרכן. לא היתה לכם את כל התמונה.
2. קחו בעלי מקצוע שיודעים לעשות את זה, ואל תהרסו להם את העבודה בגלל שאתם חושבים שאתם כבר יודעים איך פרסום צריך לדבר.
אם הייתם יודעים איך פרסום באמת צריך לדבר בשביל לשכנע צרכנים לפעול כפי שאתם רוצים - לא הייתם זקוקים למקצוען שאתם משלמים לו.
יש לו כלים וידע שלכם כנראה עוד אין, וכל היופי בסיפור, זה שתוכלו לראות מיד את ההבדל בין מה שאתם "חושבים שאתם יודעים" ומה שהמקצוען יודע לעשות - לפי התוצאות שהוא/היא יביאו בשטח.
קטגוריות: