כשמבקשים מכם לחשוב על קטשופ, איזו תמונה עולה לכם לראש?

תמונת המוצר או העסק: 
מה בעסק \ התמונה: 
 
היינז ביקשו מהמון אנשים רנדומליים, בהמון מדינות, מכל הסוגים וכל המינים דבר אחד פשוט: לצייר קטשופ.
כמעט כל המשתתפים במשימה, ציירו בקבוק שנראה בדיוק כמו הבקבוק של היינז, עם הצורה המרובעת (שמאוד מייחדת את המותג), הפקק הלבן והתווית האייקונית שכולנו מכירים.
הקמפיין הצליח להוכיח לנו מה שכנראה כבר ידענו - היינז מככבים כאסוציאציה ראשונה שעולה לאנשים בראש כשאומרים ׳קטשופ׳.
״הלוואי עלי״. זה מה שאתם צריכים לאחל למותג שלכם עכשיו.
קטגוריות: