לאחרונה הרבה בעלי עסקים בתחום הכושר פונים אליי אחרי שהם כבר עברו כמה ספקים

תמונת המוצר או העסק: 
מה בעסק \ התמונה: 
 או ניסו להרים קמפיין בעצמם, אבל משהו לא עבד להם.
הם שילמו כסף לפייסבוק אבל לא קיבלו לידים.
הם קיבלו לידים אבל הם היו יקרים.
הם קיבלו לידים אבל לא הצליחו לסגור אותם.
ושאני צולל איתם לתוך השיווק שלהם, בדרך כלל הדברים נופלים על דברים כמו:
 אין ידע מקיף בניהול קמפיינים
 אין בניית הצעה חזקה
 אין משפך שיווקי
 אין אופטימיזציה
 אין רימרקטינג ופולואו אפ
 אין עזרה במכירות
 אין התייחסות למספרים
אז בואו נעשה את זה קצר וקולע, ואשתף אתכם עם המתכון שלי לבניית סיסטם שיווקי שמייצר לידים ומתאמנים לפי הזמנה:
 עושים מחקר קהל יעד כדי להכיר לעומק את הקהלים שבעל העסק רוצה להגיע אליהם
 בונים "מגנט לידים" / "שוחד אתי" או כל שם אחר שניתן לזה.
המטרה? לגרום לגולשים להשאיר פרטים ולהגיע למעמד המכירה של בעל העסק.
 בונים משפך שיווקי - סדרה של דפי נחיתה עם קופי חזק שהמטרה שלהם היא לקבל את הטראפיק מהקמפיינים, לסנן אותם, להמיר אותם ללידים ולחמם את הלידים לפני השיחה עם בעל העסק.
 בונים קמפיינים בפלטפורמות שבהם קהל היעד נמצא.
 
 אחרי שהקמפיינים רצים - עושים טסטים ואופטימיזציה שוטפת ויום-יומית כדי להוזיל עלויות לליד ועלויות לרכישת לקוח. כל הזמן.
 
 פולואו אפ - מקימים קמפיין רימרקטינג שהמטרה שלו היא לעשות פולואו אפ ולהחזיר לסיסטם גולשים שבאו במגע עם המודעות או ביקרו בדפי הנחיתה, אבל עדיין לא המירו והפכו ללידים.
 
 עזרה בכתיבת סקריפט מכירות מנצח שמגדיל אחוזי סגירה.
 
 עובדים רק לפי המספרים, ושני המספרים שצריך להסתכל עליהם:
1. עלות לרכישת לקוח (לא ליד, אלא לקוח משלם)
2. שווי לקוח (כמה כסף הלקוח משלם X כמה פעמים הוא חוזר ורוכש לאורך כל החיים שלו בעסק)
וכשמכירים את המספרים? הכל הופך להיות סיסטמתי.