לוגו הוא כנראה אחת הדרכים הראשונות בהן תפגשו מותג כלשהו. הצבעוניות בו חשובה ביותר

תמונת המוצר או העסק: 
מה בעסק \ התמונה: 
 וההחלטות לגביה התקבלו לאחר חשיבה אסטרטגית ארוכה, העיצוב עבר תהליכים רבים. הרבה פעמים במהלך חייהן מותגים מעדכנים את הנראות של הלוגואים שלהם, ולאחרונה אנחנו עדים לתופעה מרתקת בה מותגים רבים מחדשים את הלוגואים שלהם תוך התייחסות ומתן כבוד ללוגואים הוותיקים שלהם מלפני חצי מאה ואף יותר מכך. הם מוכיחים את מה שכולנו יודעים - מסורת היא חלק מהשפה שלנו, חלק מהזהות שלנו, גם אם אנחנו מותג.
סיטרואן חידשה בימים האחרונים את הלוגו שלה במחווה ללוגו משנת 1919. גם המותג האח, פיג'ו, חידש את הלוגו שלו בשנה האחרונה במחווה ללוגו החברה משנת 1960 וסימל את אחד מתורי הזהב של המותג. באל על, חברת התעופה הישראלית שחרטה על דגלה את הסלוגן "הכי בבית בעולם", עדכני את הלוגו בשנת 2006 לכזה שמתייחס לסכמת הצביעה ההיסטורית של המטוסים משנות ה-60, ושמרו על הנראות הכללית שעוצבה בשנת 1972 ע"י דן רייזינגר.
קטגוריות: