ליווי יחסי ציבור לפרויקט של עמותה

תמונת המוצר או העסק: 
מה בעסק \ התמונה: 
 
משרדי קיבל תיק יחסי ציבור של עמותה של ספורטאים צעירים בעלי מוגבלות
שיוצאים מדי שנה ליעד אחר בחו"ל בו הם מתחרים במגוון ענפי ספורט
השנה יצאו 15 ספורטאים, 5 מאמנים והורים מלווים יחד עם מנהל המשלחת בקרקוב פולין.
בהכנות לקראת האירוע התקיים מפגש עם שר התרבות והספורט חילי טרופר ובימים הקרובים נעלה לכנסת וניפגש עם יו"ר הכנסת מיקי לוי.
התחרות חשובה ומשמעותית לפיכך בניתי אסטרטגיה תקשורתית מובנית :
1. העמותה קשורה לעולם הספורט מצד אחד ומצד שני עולם הרווחה והבריאות- בעלי מוגבלות. לכן חשוב להתייחס לכל ההיבטים הנ"ל בבניית התוכנית התקשורתית.
2. כתבי הספורט הוזמנו למפגש עם שר התרבות והספורט והעלו באתרים הייעודים כתבות רבות על המפגש.
3. מנהל הספורט של העמותה התראיין בערוץ 14, בערוץ 11 אצל שרון ואורי, בגלי צה"ל
ובשבוע הבא מתוכננים לו ראיונות בתוכניות נוספות ובערוצי רדיו נוספים.
לכל ריאיון בטלויזיה מנהל העמותה מגיע יחד עם ספורטאי שמדבר על סיפורו האישי לצד העשייה של העמותה והתחרות שעומדת על הפרק.
4. סיפורים אישיים- סיפורם של הספורטאים הועבר לכתבי ידיעות והמקומונים המובילים באזור מגוריהם שסקרו את סיפורם עם תמונות עם מדליות ובאימונים לקראת התחרות.
5. בשל התקופה הגדושה באירועים אנו עובדות שתי יועצות תקשורת על התיק כל הזמן, יש שאלות של כתבים, מגישים ותחקירנים לצד הכנות המרואיינים ותיאום הפרטים הקטנים והעברת תמונות וסרטונים לתקשורת.
6. ריאיון המשך עם החזרה לארץ - לכל ערוץ תקשורתי : רדיו או טלויזיה נסגר שיהיה ריאיון המשך עם החזרה לארץ לספר את סיפור התחרות וההצלחות.
אנו רק בחצי הדרך – חברי המשלחת יטוסו בעוד שבוע לחו"ל אבל כבר התוצאות בשטח.
ואיך יודעים שהלקוח מרוצה ?
הוא כבר סיכם את המשך יחסי הציבור בתחרות הבאה בעוד שנה בויזי צרפת..
שבוע טוב
קטגוריות: