לכל אחד מאתנו זכורה פעם כזו: מישהו העלה נושא שיחה שמעניין אותנו לדבר עליו.

תמונת המוצר או העסק: 
מה בעסק \ התמונה: 
 הייתה לנו דעה חזקה ומבוססת עליו. רק שהאדם שמולנו, הביע דעה הפוכה בכל כך הרבה ביטחון עד שהיינו חייבים לתקן אותו. ולפני שהספקנו לקלוט, היינו עמוק בתוך וויכוח.
על הדף, ברור שצדקנו. הרי שלטנו בעובדות. ידענו להוכיח למה אנחנו חושבים בצורה הזו. ולרוב, אנשים אפילו הסכימו איתנו בנושא. רק שההוא, פשוט היה אטום. ולא רק זה, הייתה לו תשובה לכל דבר. שגויה. אבל תשובה. והוא הדף כל טיפת הגיון שניסינו להעביר אליו.
מצב כזה, הוא מתסכל מאוד. ולא רק בגללם. אלא בגלל שכששני אנשים ננעלים כל כך עמוק בצד שלהם, זה יכול להוביל למקום רע מאוד. התקפות ו"עקיצות" אישיות. כאלה, שיכולות לגרום להם אפילו לנתק קשר. ובעוד שזה לא נורא בחלק מהמקרים, באחר זה דווקא מאוד.
מאיפה הבאתי שיטת NLP לוויכוחים בצורה נכונה?...
להמשך קריאת המאמר בבלוג, יש להיכנס לקישור המקוצר הבא:
קטגוריות: