לכל מותג יש סיפור... או לפחות צריך שיהיה לו אחד כזה.

תמונת המוצר או העסק: 
מה בעסק \ התמונה: 
https://www.integral-group.co.il/
הסיפור מועבר דרך שפה. שפת מותג.
אפשר לקרוא לזה "אופי" המותג, שבדומה לאופי של בן אדם... גם הוא נבנה מהערכים, התפיסות האמונות והאטמוספרה שבה הוא פועל בשילוב הדימוי/מיצוב (Positioning) שהוא בוחר לנחס לעצמו.
הסיפור הזה גדול יותר מהמוצר או מהשירות.
הרבה יותר גדול מהפיתרון ה"פונקציונלי" שהלקוח חושב שהוא צריך/מחפש (ושבמקרים רבים בעלי העסק חושבים שהוא מחפש).
הסיפור הזה יוצר בידול.
בידול גרפי בידול וויזואלי ובעיקר בידול רגשי.
זה נכון לגבי עסקים וזה נכון לגבי אנשים. זה חלק מהתפיסה הכוללת של עולמות התוכן בתחום המיתוג.
רגע לשבת, הפעם אני משתף אתכם בסיפור אחד. מותג שאנחנו גאים ללוות: מבשלת שריגים - בירות בוטיק ובירגארדן .
איך מייצרים עניין? איך מעבירים חוויה? איך משדרים ללקוחות *שלנו* את המסרים הרלוונטיים?
מוזמנים לראות קצת דוגמאות ועל הדרך, אם תבחרו, לחשוב:
אז מה סיפור המותג שלכם?
שבת שלום
קטגוריות: