למה לא רק כמות הכניסות לכתבה שפרסמתם בטאבולה או באאוטבריין רלוונטית?

תמונת המוצר או העסק: 
מה בעסק \ התמונה: 
 
כי בסופו של דבר, אתרי החדשות והפורטלים הגדולים שמספקים מאות אלפי חשיפות מאפשרים לכם ממש למקסם את החשיפה ולנצל את כל יתרונות הפלטפורמה.
מי שמנצל את הפלטפורמות האלו בחוכמה, מבין שהכתבה שלו היא נכס דיגיטלי נוסף, קישור שהוא יכול להפיץ בכל דרך שיבחר – בוואטסאפ, במייל, ברשתות החברתיות ובאתר.
בסופו של דבר, זה מקדם את העסק שלכם הרבה יותר ממה שחשבתם:
• מחזק את תדמית העסק והמותג.
• מציג אתכם בצורה מקצועית.
• משדר יציבות עסקית ואמינות.
• מספק חשיפה אורגנית בתוצאות החיפוש בגוגל ומסייע לקידום האתר.
• מבליט את העסק על פני המתחרים ומבדל אותו.
• נשארים בתודעה של הלקוחות הפוטנציאליים.
הלקוחות שלכם רוצים לעבוד עם מי שסוקר בתקשורת, נצלו את הכוח של האתרים הגדולים, תהנו מחשיפה, הגיעו אל קהלי היעד שלכם ואספו ערמות של לידים חדשים.
לטיפים נוספים בנושא שיווק דיגיטלי לעסקים המשיכו לעקוב!
קטגוריות: