למה צריך מנהל אירוע ??

תמונת המוצר או העסק: 
מה בעסק \ התמונה: 

"יש מנהל אירוע של האולם, הוא אמור לנהל לנו את האירוע?...."

תחשבו על זה רגע.
לקח לכם כמה חודשים של הכנות . זמן אנרגיה וכסף . אין ספור חיפושים ופגישות .
והכל מתנקז ליום אחד .
שאתם המרכז שלו ורוצים להנות ממנו.
ופתאם כשאתם המרכז ואתה ההופעה . מי דואג לכל מה שהשקעתם עד עכשיו ? מי שם לב ומשגיח שמה שאתם קבעתם שיקרה באמת קורה ?

כמה עומס יש ביום החתונה ואת כל זה צריך לעשות תוך כדי שאתה נהנה חוגג ורוצה להרגיש כיף הנאה ואושר ?!?!

כמה דברים בעלי האירוע צריכים לבדוק ולעשות בעצמם ביום ובמהלך האירוע מתחילתו ועד סופו?

1.סידורי הושבה ביום האירוע.
2.ניהול הלו"ז של האירוע
3. סנכרון כל הספקים
4.שלא יפתחו שולחנות רזרביים
5.ניקיון כללי
6.בדיקת התפריט ויציע אלכוהול
7.לדאוג שהכל עומד לפי התכנון
8. לבדוק אם האורחים והמשפחה נהנים.
9. תפריט ומנות
10 . ועוד המון פרטים קטנים אך מצטברים .

אז הגיע מצה שאתם גם המנהלים של האירוע גם המרכז וההופעה וגם האורחים.
ומה אתם שוכחים ?
להנות במהלך האירוע .

שלא נדבר על מנהל אירוע מטעם האולם שדואג לאינטרסים של האולם בסופו של יום .

אז "בעלי אירוע" היקרים והאהובים

ביום האירוע שלכם אתם תהפכו למנהלים ולא לבעלי שמחה .

שילמתם כל כך הרבה כסף על יום האירוע ובסוף אתם גם עובדים בו ????

ופתאום יגמר האירוע ולא הספקתם להנות מהאירוע שלכם.

אני כאן לייעץ, לכוון, לתכנן ולהמליץ.
אני בא לחסוך לכם הרבה כאב ראש זמן וכסף.
אני בא לדאוג לכם להיות אורחים באירוע שלכם.
אני פה לדאוג לכם לשקט הנפשי שלכם במהלך ההכנות ובאירוע עצמו.

אני מזמין אתכם להיות חלק מעשרות לקוחות ממליצים

שעברו איתי את התהליך המדהים.

מעוניינים ? רוצים לשמוע עוד ?
הגיבו כאן למטה או שלחו שם ומספר טלפון ואדאג לחזור אליכם באופן אישי

קטגוריות: