לעשות קמפיינים זה קל,

תמונת המוצר או העסק: 
מה בעסק \ התמונה: 

לבנות מנגנון שיווק שמביא לצמיחה עקבית זה כבר סיפור אחר. קמפיינים בדיגיטל יכולים להיות הוצאה כבדה, והם גם יכולים להיות השקעה בטוחה. הדבר היחידי שמייצר את ההבדל הוא מנגנון השיווק. מנגנון שיווק יודע להביא לכם לידים איכותיים. יש שני סוגים של לידים איכותיים: לידים רלוונטיים – עונים להגדרה של הלקוח שאתם מחפשים, וגם מתעניינים בדיוק בשירות אותו אתם מציעים. לידים חמים – לא רק שהם רלוונטיים, הם גם למדו להכיר אתכם, את המותג שלכם, ורוצים דווקא אתכם. כשמקבלים לידים רלוונטיים, ולידים חמים, מנגנון השיווק הופך למקור העיקרי לצמיחה העסקית שלכם. אממה, אחרי כל כך הרבה עסקים שעברו אצלנו, גילינו שיש 2 סיבות עיקריות שתוקעות צמיחה עקבית (והן לא קשורות למנגנון או לשיווק כלל): מכירות – לקוחות שקיבלו לידים רלוונטיים וחמים מאוד ופשוט לא ידעו למכור תפעול - אלה שידעו למכור, לא נערכו לקלוט עוד עבודה ולקוחות ולכן עצרו את הפעילות אחרי מס' חודשים בודדים נעים מאוד, אנחנו הסוכנות לבניית מותגים בהובלת נדב דהן, והסיבה להצלחת הקמפיינים שאנחנו עושים וצמיחת הלקוחות שלנו היא פשוטה: אנחנו עובדים לפי שיטה. שיטת אפק – אסטרטגיה, פסיכולוגיה וקריאייטיב. באמצעות השיטה אנחנו בונים לכם מנגנון שיווק שאפשר לרוץ איתו שנים ולהצמיח את העסק או החברה שלכם מחודש לחודש. אז אם אתם עסקים רציניים ויציבים, שרוצים ראש שקט מהקמפיינים, זרימה קבועה ויציבה שמגדילה את העסק מחודש לחודש, ואתם: יודעים למכור – יש לכם מנגנון מכירה שעובד. יודעים לעבוד - יש לכם מנגנוני תפעול ויכולת לקלוט כל הזמן עוד לקוחות חדשים השיטה שלנו בול בשבילכם. כן, זה נשמע מובן מאליו, אבל האמינו לנו, זה לא. רוב העסקים רוצים יציבות, ולאו דווקא צמיחה. אז קדימה, לחצו כאן למטה, תראו איך אנחנו עובדים ותשאירו לנו פרטים לשיחת בירור פוטנציאל הצמיחה שלכם!

קטגוריות: