רשת חיפוש - מי למי

מהו המרכיב הסודי בעסק מצליח, שאי אפשר בלעדיו?


יש לנו את "השילוש הקדוש" , את 3 המרכיבים עיקריים שאליהם מתווסף המרכיב הסודי!
אז בואו נכיר אותם:
1, ניהול הפיננסים
2. ניהול ובקרה
3. ושיווק ומכירות.

והמרכיב הסודי... בעל/מנהל העסק!
הוא שאחראי ששלושת המרכיבים הראשונים יעבדו בסינכרון מתואם ומופלא ביניהם.
עכשיו בואו ונוסיף את הגורם האנושי – בעל העסק.

אנחנו בני האדם, אנחנו חיות של הרגלים.
לכולנו ללא יוצא מן הכלל, יש הרגלים טובים יותר וטובים פחות.
העניין הוא שהרגלים אילו משפיעים על כולנו ועל התוצאות שלנו.

עד כאן לא אמרתי שום דבר חדש, הכל ידוע.
השאלה היא – מה קורה כאשר אני כבעלת עסק "תקועה" עם הרגל
שלא עובד לי כדוגמת "לא נעים" – לא נעים לבקש כסף בגביה כי אין ללקוח שלי כסף עכשיו
(המצב קשה- קורונה או לא קורונה)...

דוגמא 1– העובד שלי לא עושה עבודה לשביעות רצוני "לא נעים" לי להעיר לו (הוא עושה 80% בסדר) אז לא נורא...

דוגמא 2 – חסר לי כסף להפקדות לעוד 3 ימים אך "לא נעים" להתקשר לבנק ולעדכן אותם כי מה הם יחשבו עלי?

ועוד ועוד דוגמאות, נכון שלא חסר?! 

העניין הוא שכל אותם הרגלים שפחות עובדים לאותו בעל עסק שהם התנהלות והרגלים לגמרי אישיים הטבועים בו הרבה שנים,
הם אלה המשפיעים באופן מוחלט על מצב העסק.

חלק מבעלי העסקים אינם משייכים כלל וכלל את ההרגלים שלהם כאנשים לתוצאות העסקיות שלהם וחבל.
אותם בעלי עסקים חושבים שתוצאות העסקיות שלהם קשורות אך ורק למוצר או השירות שלהם ולא להרגלים שטבועים בהם שנים רבות.
אלו רק דוגמאות קטנות של עד כמה אנחנו בעלי העסקים משפיעים על התוצאות העסקיות שלנו ללא כל קשר למוצר / שירות אם הם טובים, מצוינים או בינוניים.

יש דרך לפתור את זה!
בואו ללמוד איך עושים את זה נכון!

בקורס ייעוץ עסקי עם התמחות באימון וייעוץ עסקי

כל הפרטים ממש כאן, 

http://proffesional.michaltichon.org.il/Coachconsult