מהם חמשת השלבים לקידום העסק באמצעות משפיענים ומובילי דיעה ?

תמונת המוצר או העסק: 
מה בעסק \ התמונה: 
למה כדאי לקחת משפיענים ? אנשים נוטים לסמוך על דעתם של אנשים אחרים (אפקט העדר). לכן אנו מסתייעים במיקרו-משפיענים כדי לקבל החלטה: בלוגרים, אנשים עם עוקבים רבים באינסטגרם/פייסבוק/טיקטוק
השלבים :
 הגדירו מטרות לקמפיין :האם המטרה היא חשיפה/לידים/מכירות/קישורים לאתר ?
לאתר משפיען שמתאים לעסק – חשוב שהאדם שבחרנו יתאים לערכים ולרוח הדברים בהם אנו עוסקים, שאנו אוהבים ומתחברים לתוכן שלו וגם הלקוחותנוהעוקבים שלנו יתחברו כדי למנף עשייה.
 לבדוק את איכות המשפיען-כמות עוקבים,כמות פוסטים והיחס בין שניהם, איכות הצילומים וכמות התגובות והלייקים.
 עורכים הסכם עם המשפיען – מה סוג התוכן שיעלה, מתי, מה תהיה ההנעה לפעולה.
 חשוב להכין תוכנית עבודה למשפיען- מהם הפעולות והשלבים ומדדים שנוכל לאמוד את השפעת העשייה של המשפיען.
מי המשפיען/נית האידיאלית לעסק שלכם ?
רוצים להכיר עוד את נושא יחסי הציבור והתקשורת בישראל ?
לדעת איך גורמים לתקשורת להתעניין בנו ?
מוזמנים להגיע להרצאה על יחסי ציבור וחשיפה בתקשורת לבעלי עסקים שמתקיימת בזום (ללא תשלום) ב22.12 בשעה 19:00 - נדרשת הרשמה כדי לקבל לינק : https://www.bizmakebiz.co.il/.../8250fcad.../Events/55896/
שבוע טוב חברים !!