מהרגע הראשון בו מגיעים סטודנטים לבצפר הם לומדים שתמונה אחת חזקה,

תמונת המוצר או העסק: 
מה בעסק \ התמונה: 
 עם רעיון גדול מאחוריה היא פסגה יצירתית וקריאייטיבית.
תמונה כזו בכוחה לשאת את מסר המותג ללא תלות בכל עזר נוסף.
הסטודנטים של הבצפר בקורס ארטדיירשן חברו לסטודנטים של קורס אסטרטגיה, שיווק ומיתוג ויחד יצאו למסע עם יורם אשהיים מהמובילים והמנוסים שבצילומי הפרסומות בישראל בפרויקט Speechless.
11 מנהלי ומנהלות שיווק של המותגים המובילים בישראל הגיעו לתת כל אחד את הבריף שלו.
המשימה הייתה להעביר מסר ברור וחזק בעזרת תמונה בלבד (וכמעט) ללא מילים.
איך עושים את זה בכלל? כשמקבלים את הכלים הנכונים, לומדים להפוך מחשבה יצירתית למהלך קריאייטיב מסחרר.
מבטיחים שתישארו ללא מילים - ככה זה כשמדובר ברעיונות גדולים 
רוצים להפוך את היצירתיות שלכם למקצוע? כאן מתחילים >> https://bit.ly/3AEbXS6 
קטגוריות: